Cgn brake lever front
Elenco delle migliori vendite cgn brake lever front
Italia
Scopri STANDARD PARTS CGN479142. Acquista leva freno moto e accessori per la tua moto su BRIXIAMOTO.com
14 €
Vista prodotto
Italia
Scopri STANDARD PARTS CGN483515. Acquista leva freno moto e accessori per la tua moto su BRIXIAMOTO.com
14 €
Vista prodotto
Italia
Scopri STANDARD PARTS CGN479141. Acquista leva freno moto e accessori per la tua moto su BRIXIAMOTO.com
10 €
Vista prodotto
Italia
This Theft Lock has been designed as an easy to use, highly visible, theft deterrent for all scooters, motorcycles and ATVs.^#^Lock works by locking the front brake lever to the handlebar, preventing the vehicle from being pushed away.^#^Perfect solution for a short parking^#^Built-in stainless steel wire, difficult to cut with a saw^#^Stops embarrassing falls - Unlike disc locks, you can't forget it's in place, no bending, no disc dirt or street grime.^#^Key not required to lock. ^#^Used on the front brake lever will keep the bike from being pushed off the centre or side stand ^#^Used on the rear brake lever will hold the back tyre from spinning allowing for the loosening or re-torquing of the clutch nut when doing belt, clutch and variator maintenance^#^colour:green^#^Material:ABS^#^size:5*5*17 cm^#^Package Contents:^#^1 * Handlebar Grip Lever Lock ^#^2 * Key^#^Only the above package content, other products are not included.^#^Note: Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.
12,21 €
Vista prodotto
Italia
Specifications:^#^Universal motorcycle clutch brake master cylinder reservoir levers set.^#^Universal fits for standard 7/8" (22mm) front brake master cylinder & cable.^#^Levers are made of aluminium alloy, solid and durable.^#^^#^Item Name: Motorcycle Clutch Brake Lever^#^Quantity: 1 Pair^#^Material: Aluminum Alloy^#^Mounting Hole Diameter: 22.2mm/0.87" (Approx.)^#^^#^Notes:^#^Due to the light and screen setting difference, the item's color may be slightly different from the pictures.^#^Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.^#^^#^Package Includes:^#^1 Pair of Motorcycle Clutch Brake Lever
28,65 €
Vista prodotto
Roma (Lazio)
Proposta di vendita - Moto Guzzi 850 T5 del 1984 con sidecar La 850 T5 è stata una moto con motore due cilindri a V quattro tempi prodotta dalla Moto Guzzi tra il 1983 e il 1986. Aveva molte nuove caratteristiche come un nuovo pannello strumenti integrato nella carenatura e contenente contagiri, tachimetro, contachilometri, voltmetro, un orologio al quarzo, sei spie e nuovi interruttori; un nuovo tipo di sospensione anteriore a forcella con tubi da 38mm e sospensione posteriore con sistema combinato olio/aria; l'innovativo sistema di frenata integrale con liquido frenante distribuito simultaneamente tra il disco anteriore e quello posteriore per compensare la frenata ed impedire il bloccaggio delle ruote mentre la leva sul manubrio muoveva indipendentemente il secondo disco della ruota anteriore. La 850 T5 aveva inoltre cerchi da 16 pollici, nuovi silenziatori di scarico e una nuova linea. MANUTENZIONE: Moto Guzzi 850 T5 con sidecar omologato, immatricolata nel 1984 con documenti e targhe originali. Iscritta nel registro storico italiano ASI usufruisce di esenzione bollo, passaggio di proprietà ed assicurazione ridotti. Veicolo in ottime condizioni che ha percorso circa 44000km. Eseguito il tagliando completo a 43000km. Motocarrozzina sidecar omologata sul libretto con impianto frenante a disco. DIFETTI: nessun difetto da evidenziare. Veicolo visionabile SU APPUNTAMENTO Prezzo Negoziabile in fase di Trattativa. Finanziamento da 12-84 mesi Garanzia guasti attivabile su richiesta 12-36 mesi Gestione Burocrazia e Passaggio di Proprietà Assistenza e Tutela Link Motors Si valutano permute Foto in alta risoluzione sul sito Link Motors NO SCAMBI Sells - 1984 Sidecar Moto Guzzi 850 T5 The 850 T5 is a V2 four stroke road motorcycle produced by Moto Guzzi between 1983 and 1986. It had many new features such as a fairing integrated instrument console containing the rev. counter, the speedometer with tripmeter, voltmeter, a quartz clock, six warning lights and new design switches; a new front suspension with 38mm fork tube a rear suspension with oil/air dampers; the innovative integral braking system making the braking fluid moving simultaneously and compensate the front and the rear disc which are so balanced to avoid seizing the wheels, while the lever on the handlebar moves independently the second disc brake on the front wheel. The 850 T5 had also 16 inches wheel rims, new silencers and a new facelift. MAINTENANCE: 1984 Moto Guzzi 850 T5 with approved sidecar. Original plate and papers. ASI registration, no vehicle tax, ownership change discount and historical insurance. Very good all round condition, 44000km done. Complete service on 43000km. Approved sidecar with its own disc braking system and papers updating. DEFECTS: no defects to highlight. Vehicle viewable BY APPOINTMENT Price negotiable during the negotiation phase. 12-84 month financing Fault guarantee activated on request 12-36 months Bureaucracy Management and Transfer of Ownership Link Motors Assistance and Protection Exchanges are evaluated High resolution photos on the Link Motors website NO EXCHANGES Mechanical warranty available for 12 or 36 months International deliveries Bureaucracy management for export.
8.900 €
Vista prodotto
Roma (Lazio)
Proposta di vendita - Moto Guzzi 850 T5 del 1984 con sidecar/n/nLa 850 T5 /u00e8 stata una moto con motore due cilindri a V quattro tempi prodotta dalla Moto Guzzi tra il 1983 e il 1986. Aveva molte nuove caratteristiche come un nuovo pannello strumenti integrato nella carenatura e contenente contagiri, tachimetro, contachilometri, voltmetro, un orologio al quarzo, sei spie e nuovi interruttori; un nuovo tipo di sospensione anteriore a forcella con tubi da 38mm e sospensione posteriore con sistema combinato olio//aria; l'innovativo sistema di frenata integrale con liquido frenante distribuito simultaneamente tra il disco anteriore e quello posteriore per compensare la frenata ed impedire il bloccaggio delle ruote mentre la leva sul manubrio muoveva indipendentemente il secondo disco della ruota anteriore. La 850 T5 aveva inoltre cerchi da 16 pollici, nuovi silenziatori di scarico e una nuova linea./n/nMANUTENZIONE: Moto Guzzi 850 T5 con sidecar omologato, immatricolata nel 1984 con documenti e targhe originali. Iscritta nel registro storico italiano ASI usufruisce di esenzione bollo, passaggio di propriet/u00e0 ed assicurazione ridotti. Veicolo in ottime condizioni che ha percorso circa 44000km. Eseguito il tagliando completo a 43000km. Motocarrozzina sidecar omologata sul libretto con impianto frenante a disco./n /nDIFETTI: nessun difetto da evidenziare./n/nVeicolo visionabile SU APPUNTAMENTO/nPrezzo Negoziabile in fase di Trattativa./nFinanziamento da 12-84 mesi/nGaranzia guasti attivabile su richiesta 12-36 mesi/nGestione Burocrazia e Passaggio di Propriet/u00e0/nAssistenza e Tutela Link Motors/nSi valutano permute/nFoto in alta risoluzione sul sito Link Motors/nNO SCAMBI/n/n/nSells - 1984 Sidecar Moto Guzzi 850 T5/n/nThe 850 T5 is a V2 four stroke road motorcycle produced by Moto Guzzi between 1983 and 1986. It had many new features such as a fairing integrated instrument console containing the rev. counter, the speedometer with tripmeter, voltmeter, a quartz clock, six warning lights and new design switches; a new front suspension with 38mm fork tube a rear suspension with oil//air dampers; the innovative integral braking system making the braking fluid moving simultaneously and compensate the front and the rear disc which are so balanced to avoid seizing the wheels, while the lever on the handlebar moves independently the second disc brake on the front wheel. The 850 T5 had also 16 inches wheel rims, new silencers and a new facelift./n/nMAINTENANCE: 1984 Moto Guzzi 850 T5 with approved sidecar. Original plate and papers. ASI registration, no vehicle tax, ownership change discount and historical insurance. Very good all round condition, 44000km done. Complete service on 43000km. Approved sidecar with its own disc braking system and papers updating./n /nDEFECTS: no defects to highlight./n/nVehicle viewable BY APPOINTMENT/nPrice negotiable during the negotiation phase./n12-84 month financing/nFault guarantee activated on request 12-36 months/nBureaucracy Management and Transfer of Ownership/nLink Motors Assistance and Protection/nExchanges are evaluated/nHigh resolution photos on the Link Motors website/nNO EXCHANGES/n/nMechanical warranty available for 12 or 36 months/nInternational deliveries/nBureaucracy management for export.Optionals: Avviamento elettrico, Freni a disco, Iscritta ASI e//o FMI, Parabrezza
Vista prodotto