Beauty advisor
Elenco delle migliori vendite beauty advisor

Italia
C2C S.r.l. C2C - Close To Consumer è attiva nel settore delle promozioni di vendita, del merchandising e dellorganizzazione di eventi ed è una società di Gi Group, prima Agenzia per il Lavoro Italiana con oltre 200 filiali sul territorio nazionale e più di 1800 professionisti nel settore delle Risorse Umane. Siamo alla ricerca di un talento per un brand del beauty! POSIZIONE: Beauty Advisor per un importante brand skincare allinterno di una prestigiosa profumeria di Milano. … PERIODO: Da aprile fino a fine maggio 2025. ⏰ ORARIO: 40 ore settimanali, distribuite dal lunedì alla domenica, con disponibilità a lavorare nel weekend. ✨ IL TUO RUOLO: Diventerai il volto del brand, occupandoti di: - Gestire e curare ogni dettaglio della gondola, mantenendo standard elevati. - Dimostrare lutilizzo dei prodotti e offrire consulenze personalizzate. - Offrire unesperienza di vendita assistita impeccabile per garantire la massima soddisfazione del cliente. ¯ COSA CERCHIAMO IN TE: - Ottimo standing e professionalità. - Pregressa esperienza di vendita in canali del beauty. - Conoscenza del mondo cosmetico e delle tecniche di vendita assistita. - Inglese fluente, per interfacciarti con una clientela internazionale. - Spigliatezza, empatia e capacità di ingaggio della clientela. - Precisione, motivazione e spirito proattivo. Ž Unopportunità unica per chi desidera brillare nel mondo del beauty e fare la differenza! Se pensi di essere la persona giusta, non vediamo lora di conoscerti! Lofferta si intende rivolta a candidati ambosessi, nel rispetto del D.Lgs. n. 198/2006 e ss.mm.ii. e dei Decreti Legislativi n. 215 e n. 216 del 2003 sulle parità di trattamento. Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto di collaborazione
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Italia
C2C - Close To Consumer è attiva nel settore delle promozioni di vendita, del merchandising e dellorganizzazione di eventi ed è una società di Gi Group, prima Agenzia per il Lavoro Italiana con oltre 200 filiali sul territorio nazionale e più di 1800 professionisti nel settore delle Risorse Umane. Siamo alla ricerca di un talento per un brand del beauty! Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto di collaborazione
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Job description For an important partner in the cosmetics industry, L’Oréal Group, we are looking for brilliant resources to be included as Customer Service employees. The ideal candidate has a strong orientation towards the achievement of objectives, excellent interpersonal skills and shows a propensity to manage telephone contact. Responsibilities Main activities: Management of consumer requests relating to Information and Complaints through different channels (i.e. live chat, phone, emails, webforms, Social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner. Requirements Must have • Excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction • Customer orientation, problem solving skills, teamwork • Native language skills in English or at least C1 level knowledge • Italian knowledge at least B2 (written, spoken and read) • Good IT skills - required competence and speed in the use of tools to report interactions • Availability to work on shifts Nice to have • Prior experience in Cosmetics and Luxury sector is preferential • Knowledge and experience with digital and social media • Previous experience in Customer Service What we offer Our offer: • Competitive salary and benefits • Flexible shift system • Stable multinational company with interaction between different nationalities and cultures and the possibility of internal growth • Modern and positive work environment • Excellent public transport connections • An international environment employing people from different nationalities and cultures If you like to be part of this great journey and growing opportunities, please join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore you careers possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand L’Oréal Group! Welcome to Majorel! We are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe. Our diverse #OneTeam designs and delivers flexible solutions in 70 different languages that make a difference to the customers of many of the world’s most respected brands. Creativity, Excellence and Respect, our fundamental values, drive everything we do. Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals. Are you also #DrivenToGoFurther? Join us now! Equal opportunities At Majorel we are committed to equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities. We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking
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Italia (Tutte le città)
Descrizione DESCRIPTION Majorel is now Teleperformance. Together, we can further refine our digital service offerings to help the world's leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future. A core Teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter. We believe that it's the people who make both companies genuinely exceptional and the combined organization will offer significant career development opportunities all around the world. Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? We're glad to meet you. Apply today! For an important partner in the cosmetics industry, L'Oréal Group, we are looking for brilliant resources to be included as Customer Service employees. The ideal candidate has a strong orientation towards the achievement of objectives, excellent interpersonal skills and shows a propensity to manage telephone contact. Responsibilities Management of consumer requests relating to Information and Complaints through different channels (i.e. live chat, phone, emails, webforms, Social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner. Requirements Must have * Excellent communication skills, empathy b'&' high focus on customer satisfaction * Customer orientation, problem solving skills, teamwork * Native language skills in French or at least C1 level knowledge * English at least B2 (written, spoken and read) * Good IT skills - required competence and speed in the use of tools to report interactions * Availability to work on shifts Nice to have * Prior experience in Cosmetics and Luxury sector is preferential * Knowledge and experience with digital and social media * Previous experience in Customer Service What we offer * Competitive salary and benefits * Flexible shift system * Stable multinational company with an international and diverse environment * Possibility of internal growth * Work/live in Milan, one of the world fashion cities and gateway to one of the most beautiful countries in the world * Convenient work location with excellent public transport connections * Remote working according to project needs; it is mandatory to be within 100 km from our office in Milan while working from home * Feel Good Program to create a better work environment for our people and focus on their wellbeing and engagement If you like to be part of this great journey and growing opportunities, please join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore you career possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand L'Oréal Group! Equal opportunities At Majorel we are committed to equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities. We guarantee compliance with preven
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Catania (Sicilia)
Baldan Group, azienda leader nel settore Beauty-Health, seleziona per MEDICAL DIVISION by Baldan Group in ambito di Medicina Estetica non invasiva una Specialist - Medical Advisor per la SICILIA la consulente si occuperà di: • affiancare gli agenti nelle dimostrazioni e giornate promozionali • supportare studi medici partner Requisiti minimi richiesti: • preferibile esperienza pregressa nel settore • preferibile conoscenza delle tecnologie estetica e med. estetica • bella presenza • spiccate doti organizzative e predisposizione alla vendita • ottime doti relazionali • forte orientamento al risultato e di problem solving • puntualità, motivazione ed entusiasmo • disponibilità agli spostamenti in regione • automunita L'azienda offre: • formazione tecnico-commerciale di alto livello • incentivi e rimborsi spese • remunerazioni molto elevate • training e affiancamenti continui Si prenderanno in considerazione solo CV con requisiti ed esperienze richiesti - dettagliati con foto e autorizzazione al trattamento dati personali D.Lgs 196/03 e artt. 13 e 14 del Regolamento 2016/679/UE GDPR La ricerca è rivolta a entrambi i sessi (Legge 903/77).
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Milano (Lombardia)
Per Brand della profumeria selettiva ricerchiamo Make-up Artist e Beauty Advisor da inserire in contesto Store Multibrand. La risorsa si occuperà di assistere e consigliare il cliente nella scelta dei prodotti legati al marchio. Si richiede: - Disponibilità Immediata - Ottime doti comunicative - Esperienza in vendita in campo Beauty - Capacità di lavorare in Team Contratto di lavoro: Tempo pieno
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