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Corporate relationship manager


Elenco delle migliori vendite corporate relationship manager

THE SMART IMPLEMENTATION OF BRM PRINCIPLES: MASTERING THE ART OF THE BUSINESS RELATIONSHIP MANAGER: BENEFITS REALIZATION MANAGEMENT (ENGLISH EDITION)
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    MANAGER LIVELLO SBLOCCATO - REGALO GIOCATORE PER INIZIARE UN NUOVO LAVORO FELPA CON CAPPUCCIO
    • Questo è un regalo perfetto per un Manager che ama giocare e si considererebbe un giocatore, per festeggiare l'inizio di un nuovo lavoro o carriera
    • Questo dice: Manager Livello sbloccato. È un regalo perfetto per qualcuno che sta iniziando un nuovo lavoro o ha ottenuto una promozione che ama il gioco e funziona come Manager
    • 241 g, taglio classico, collo rinforzato con nastro in twill
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    CORPORATE FINANCE: AN AGE-GAP THREESOME (CORPORATE COUGAR BOOK 3) (ENGLISH EDITION)
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      Italia (Tutte le città)
      Principal purpose of the position:build and manage relation with corporate clients so as to ensure optimum customer acquisition, retention and income generation maintain high professional standars to provide quality services and competitive pricing to clients identify and exploit cross selling opportunities that embed the bank and its products with customer needs ensure compliance to Know Your Customer (KYC) and Anti Money Laundering(AML) requirements in all dealings with existing and potential customers provide credit analylis with all relevant information to assist in the evaluation of credit risks review of loan documentation to ensure all terms and conditions are satisfied monitor corporate clients' performance and follow up any credit risk issues Prestigious International Bank2-3 years of experience in Relationship Management in CIBvery good writtend and spoken skills in english strong credit analysis, documentation and relationship management skills ability to assess customer needs and develop products that suits their needs deep understanding and knowledge of corporate banking products proven sales experience in client relationship role within corporate banking ability to work to deadlines with proven time management skills Our client is a Prestigious International Bank with local offices in MilanOttima opportunità di carriera.Salario da 40.000 €/anno a 45.000 €/anno
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      Italia (Tutte le città)
      Il nostro Cliente opera nel mondo sanitario dei servizi e per la propria sede ubicata nella provincia di Verona ricerca un/una: Tender manager/Responsabile Ufficio Gare Il ruolo risponde direttamente al Responsabile Customer Relationship Manager, gestisce il team dell’Ufficio Gare e svolge la propria attività a supporto della Direzione Commerciale. Il candidato ideale ha una laurea in ambito giuridico, ha maturato una pregressa esperienza nel ruolo di 3-5 anni nella gestione di gare d’appalto pubblico nel mondo sanitario dei servizi coordinando un team di lavoro. Completano il profilo forti doti di leadership, ottime capacità organizzative sotto stress, che gli permettono di risultare operativo quando necessario ed una buona conoscenza della lingua inglese. Il livello di inquadramento previsto è il 1° livello CCNL Commercio e la retribuzione è in grado di soddisfare anche le più brillanti candidature. I candidati, ambosessi, possono inviare un curriculum dettagliato con autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs. 196/03) all’indirizzo e-mail: beltrama@ragazziassociati.com La ricerca ha carattere d’urgenza.
      Gratuito
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      Italia (Tutte le città)
      Our Sales and Marketing teams sell our services to the world's largest global corporate customers. Our expert sales professionals are dedicated to managing the communications of multinational corporations by simplifying corporate systems and helping our customers reduce costs enabling them to be a ready business. There has never been a better time to join as our Global Account Manager and be a part of our success. As a Global Account Managers or GAMs you will be accountable for the overall relationship management for one or more global clients. Our Global Account Managers are focused on driving business outcomes for accounts; aligning operating companies, affiliates and partners in order to drive profitable and long-term revenue contribution, customer satisfaction and increased market share. These successes will result from knowledge and expertise on integrated products, IT services, converged/unified communications / IoT and mobile solution offerings. Our Global Account Managers lead a client-focused virtual team which include National Account Managers in different regions, commercial solution and service functions depending upon the size of the Client and the complexity of their relationship. Key Accountabilities:Ensures delivery of all financial targets including revenue, connections for voice and data, market share and net margin contribution, as well as responsibility for the delivery of the P&L Responsible for developing and implementing a clear strategic Account plan for driving profitable growth in the Account by aligning key stakeholders across Marketing, Lines of Business, Presales etc. Establishes appropriate relationships with customers and leverages those relationships to win new business. Introduces new products and propositions to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management at C level within all key customers. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Works with OpCo corporate sales areas and customer Fulfilment and delivery areas to ensure that international and national strategies are aligned, complementary and deliver to customers Responsible for driving multi product penetration increasing revenue from the account. Global Account Manager - IT vendor companyTop 10 worldwide ICT companyYou will be a proven and credible operator at C level and have a track record of delivering successful solutions for multi-national corporations. You will be commercially adept, technically sound and able to deliver results through geographically disparate teams. Essential:Track record of global accounts/ enterprise solution selling within multi-national companies Deep understanding of the customer's business, it's market and industry alongside key decision-makers and influencers in account organisation Manage global customer relationship up to C-Level Ability to translate customer's objectives and strategy into relevant propositions Well-versed with consultative selling approach Robust understanding of account P&L. Top 10 worldwide ICT companyOttima opportunità di carriera.Salario da 70.000 €/anno a 85.000 €/anno
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      Italia (Tutte le città)
      Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of €5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 68.000 €/anno
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      Cagliari (Sardegna)
      The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
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      Milano (Lombardia)
      Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. www.knethr.com BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER -NORTH EUROPE / USA Our customer: Solid and renowned production company in the textile sector flooking to expand their team has commissioned us to recruit a BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER - USA / NORTH EUROPE Hierarchical / functional reporting: Owner Main responsabilities: - Development of new business activities, identification and acquisition of new customers within the reference market (specifically in the cruise sector); - Independent management of the relationship with customers; - Data analysis and monitoring of the target sector. Requirements: Qualification: Diploma or Degree. Specific training in the sector is welcome. Years of experience gained in a similar position: minimum 5/8 years of experience gained in a similar role. Reference sector: cruise, food and beverage, food, textile or related. Language skills: fluent English. Applications without this requirement will not be considered. Good knowledge of Italian would be a plus. Computer skills: Excellent use of PC, Office package, e-mail. Personal skills: excellent communication skills, strongly goal-oriented, flexibility and dynamism. Preferential requirements: knowledge of the structure and of the purchasing department within the cruise sector. Offer: Level of placement and proposed salary: to be assessed on the basis of the profile found: subordinate contract, or collaborator with VAT. The salary will be commensurate with the actual experience gained. The goal is a lasting insertion over time. Workplace: Italy, USA and Northern Europe (mainly). Home based is not necessary in a particular place, but availability for travel (including medium-long term) to the reference markets (mainly USA) is required. Planned insertion date: immediate or compatible with the notice of the selected candidate. The selection is aimed at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality and personal hearing with all profiles consistent with what is sought is guaranteed. KNET HUMAN RESOURCES SRL: MINISTERIAL AUTHORIZATION FOR AN INDEFINITE TIME Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com,the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING Our client is a multinational company in the automation sector and ask us to search a KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING. Job description: ▪ Experience in Key Account Management and Business/Market Development. Ideally some background in Product Management and Marketing for technical products; ▪ Several years in the Italian banking industry with a network to some of the major Italian banks, ideally in the ATM Business. ▪ Sales & Relationship Management to Key Prospects/Customers in the Italian banking industry (Key Account Management). ▪ Develop and establish KEBA as a solution provider at this Prospects/Customers ▪ Enhance and execute the Go-To-Market Strategy and the Business Plan together with the Italian and Austrian Team ▪ Managing the Business relationship to Key Partners in Italy (IT-Centers, SW and local HW Development Companies, …) Skills: ▪ Very good communicative and social skills. ▪ Analytic and strategic thinking / (ideally technical background) ▪ Willingness to travel ▪ English – business fluent Place of work:Milan “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Milano (Lombardia)
      Il nostro cliente è un importante gruppo industriale leader a livello mondiale nel settore metalmeccanico. Ci ha incaricato di ricercare un: MARKETING & SOCIAL MEDIA MANAGER che, inserito nella Divisione Commerciale Corporate, sarà incaricato di sviluppare la strategia e le attività di comunicazione e marketing a livello corporate, sviluppando la brand awarness e unificando lo stile comunicativo del Gruppo. La posizione riporta alla Direzione Commerciale Corporate e alla Direzione Aziendale e si interfaccia con tutte le aziende del Gruppo. Desideriamo incontrare candidati motivati ad intraprendere un percorso di crescita professionale all’interno di un contesto industriale sfidante, partecipando attivamente alla realizzazione di un progetto innovativo. Il candidato ideale è in possesso di Laurea ad indirizzo economico, marketing o comunicazione ed ha maturato esperienza in ruolo analogo in contesti aziendali strutturati, preferibilmente nel settore manifatturiero / metalmeccanico. Si richiede conoscenza dei principali applicativi informatici e Social Media ed è auspicata la capacità di utilizzo di strumenti di editing. Ottime capacità relazionali, orientamento al cliente, creatività e propensione al team work rappresentano requisiti fondamentali per occupare con successo la posizione. Sede dell’azienda: periferia Nord-Ovest di Milano. La ricerca è rivolta ad ambo i sessi. I dati personali saranno utilizzati per questa o altre selezioni. Prima di inviare il cv consultare informativa su modalità trattamento dati personali e diritti degli interessati presso il sito www.sesvil.it
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      Italia (Tutte le città)
      Il nostro cliente è un importante gruppo industriale leader a livello mondiale nel settore metalmeccanico. Ci ha incaricato di ricercare un: MARKETING & SOCIAL MEDIA MANAGER che, inserito nella Divisione Commerciale Corporate, sarà incaricato di sviluppare la strategia e le attività di comunicazione e marketing a livello corporate, sviluppando la brand awarness e unificando lo stile comunicativo del Gruppo. La posizione riporta alla Direzione Commerciale Corporate e alla Direzione Aziendale e si interfaccia con tutte le aziende del Gruppo. Desideriamo incontrare candidati motivati ad intraprendere un percorso di crescita professionale all’interno di un contesto industriale sfidante, partecipando attivamente alla realizzazione di un progetto innovativo. Il candidato ideale è in possesso di Laurea ad indirizzo economico, marketing o comunicazione ed ha maturato esperienza in ruolo analogo in contesti aziendali strutturati, preferibilmente nel settore manifatturiero / metalmeccanico. Si richiede conoscenza dei principali applicativi informatici e Social Media ed è auspicata la capacità di utilizzo di strumenti di editing. Ottime capacità relazionali, orientamento al cliente, creatività e propensione al team work rappresentano requisiti fondamentali per occupare con successo la posizione. Sede dell’azienda: periferia Nord-Ovest di Milano.
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      Italia (Tutte le città)
      Il nostro cliente è un importante gruppo industriale leader a livello mondiale nel settore metalmeccanico. Ci ha incaricato di ricercare un: CONTENT MARKETING & SOCIAL MEDIA MANAGER che, inserito nella Divisione Commerciale Corporate, sarà incaricato di sviluppare la strategia comunicativa e la brand awarness a livello corporate, occupandosi della creazione dei contenuti e unificando lo stile comunicativo del Gruppo. La posizione riporta alla Direzione Commerciale Corporate e alla Direzione Aziendale e si interfaccia con tutte le aziende del Gruppo. Desideriamo incontrare candidati motivati ad intraprendere un percorso di crescita professionale all’interno di un contesto industriale sfidante, partecipando attivamente alla realizzazione di un progetto innovativo. Il candidato ideale è in possesso di Laurea ad indirizzo economico, marketing o comunicazione ed ha maturato esperienza in ruolo analogo in contesti aziendali strutturati, preferibilmente nel settore industriale. Si richiede la capacità di utilizzo di strumenti di editing e di creazione di contenuti per i Social e per il web. Ottime capacità relazionali, orientamento al cliente, creatività e propensione al team work rappresentano requisiti fondamentali per occupare con successo la posizione. Sede dell’azienda: periferia Nord-Ovest di Milano. La ricerca è rivolta ad ambo i sessi. I dati personali saranno utilizzati per questa o altre selezioni. Prima di inviare il cv consultare informativa su modalità trattamento dati personali e diritti degli interessati presso il sito www.sesvil.it
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      Bergamo (Lombardia)
      ALFAPARF GROUP,  Multinazionale Italiana Leader nel settore del canale professionale per acconciatori e per l'estetica professionale con marchi di prestigio quali DIBI e Alfaparf Milano, al fine di ampliare il proprio organico ricerca un: SENIOR BRAND MANAGER DIVISIONE HAIRCARE: La risorsa inserita nella Corporate del Gruppo, a diretto riporto dello Global Marketing Manager Haircare, si occuperà della gestione del brand affidato, assicurandone lo sviluppo internazionale e l'implementazione di un piano di marketing al fine di garantire il raggiungimento degli obiettivi aziendali (di fatturato e margine). La risorsa avrà la possibilità di collaborare con tutti i reparti aziendali coinvolti nella gestione del brand e avrà le seguenti responsabilità: Definizione del piano di marketing strategico tramite quantificazione del mercato potenziale, segmentazione dell'attuale e analisi opportunità di new business Ideazione e sviluppo nuovi progetti (linee prodotti/tecnologie/servizi) Definizione delle attività di marketing operativo (strategie di prezzo, canali distributivi, comunicazione/promozione) Gestione budget investimenti a supporto del piano marketing condiviso con il Marketing Manager  e/o  Responsabili di Funzione Gestione relazioni con agenzie grafiche e di comunicazione per la realizzazione degli strumenti di supporto Attività di supporto dell'existing (analisi dati, monitoraggio andamento vendite, stock magazzino) Attività di presentazione FV/key customer Formazione di collaboratori junior  Il candidato ideale possiede i seguenti requisiti: Laurea e/o Master in materie economiche o scientifiche Almeno 4/5 anni di esperienza professionale maturata in funzioni di marketing, preferibilmente nel mondo della cosmesi o nel settore chimico-farmaceutico Buone conoscenze informatiche: programmi Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP, capacità navigazione internet (posta elettronica, social network) Buona conoscenza della lingua inglese,  preferibile anche la conoscenza dello spagnolo L' inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate. I candidati interessati a questa posizione lavorativa, possono inviare il loro Curriculum Vitae, cliccando nell'apposita area dedicata e seguendo la procedura di registrazione guidata. Le selezioni saranno svolte nel rispetto della parità tra donne e uomini, come sancito dalle leggi 093/77 e 125/91 ed i dati ricevuti saranno trattati solo ed esclusivamente ai fini di ricerca  e selezione, garantendo il rispetto della Privacy individuale in adempimento dell'ex Dlg. n. 193/03.
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      Modena (Emilia Romagna)
      La Società nostra Cliente è un importante Gruppo impegnato nel Settore Impiantistica presente a livello Mondo, con sede in Provincia di Modena. A supporto della struttura e la crescita continua della Società, ci è stato affidato la Ricerca e Selezione del RESPONSABILE RISORSE UMANE e ORGANIZZAZIONE CORPORATE In stretta collaborazione con la Direzione Generale e il Management di Gruppo, il Responsabile Risorse Umane opera al fine di allineare e mettere l’Organizzazione Aziendale (progettazione e sviluppo organizzativo) nella miglior condizione per contribuire direttamente al conseguimento degli obiettivi del business e strategie. Con forte orientamento al raggiungimento dei risultati condivisi e con visione strategica d’insieme, è sua responsabilità applicare le politiche di indirizzo e controllo di gestione del personale ed organizzazione del gruppo, con particolare attenzione alla strutturazione sistemi di compensation, processi di valutazioni, percorsi di sviluppo, change management, processi di integrazione e semplificazione. In ambito di Change Management collabora in progetti M&A, con piani di integrazione HR Società Acquisite. Analizza e segue organizzazioni e performance delle sedi e filiali estere. La persona che desideriamo incontrare, possiede consolidato background nel settore delle Risorse Umane ed Organizzazione, con competenze e conoscenze trasversali, maturate in realtà strutturate su base Imprenditoriale e Multisite. Possiede, inoltre, ottima conoscenza della lingua Inglese. Lavora con metodo e pianificazione, orientata a declinare la visione strategica in piani concreti ed esecutivi, con caratteristiche di problem solving ed orientamento al risultato, con attenzione all’impiego delle risorse economiche e all’ottimizzazione dei processi organizzativi. Ottimo comunicatore con capacità relazionali a tutti i livelli. È un manager assertivo, aperto al confronto con un approccio di Leadership “Coaching Oriented”. Guidando un HR Team dedicato, le sue responsabilità comprendono: ? Supporto nello sviluppo dei migliori assetti organizzativi, processi aziendali e comunicazioni interne. ? Definizione delle migliori politiche di HR Management (selezione, formazione, sviluppo organizzativo, piani retributivi, ecc.); ? Relazioni sindacali, gestione rinnovi contratti integrativi aziendali; ? Pianificazione del Budget del personale e gestione dei costi della Funzione (costo del lavoro, consuntivazione spese trasferte, ecc.); ? Gestione contratti Expatriate e Relocation; ? Elaborazione e comunicazione di HR report ? Implementazione di piani di valutazione delle performance e delle competenze; ? Gestione dei rapporti con Società Consulenziali HR; ? Analisi dei bisogni e degli obiettivi formativi, gestione dei rapporti con enti universitari e di formazione, migliore utilizzo dei finanziamenti disponibili (Fondimpresa Fondirigenti, bandi provinciali, ecc.); ? Supervisione degli aspetti amministrativi del rapporto di lavoro, in conformità con le disposizioni di legge e in linea con le politiche e procedure aziendali; L’Azienda offre: un ruolo strategico in un contesto industriale in continua crescita. Livello e retribuzione in grado di soddisfare i migliori candidati. Sede di Lavoro: Provincia di Modena. INFORMAZIONI PER CANDIDARSI Si prega di creare, o aggiornare, il Suo Profilo K&P allegando CV aggiornato (possibilmente con foto) e breve Lettera di Presentazione, indicando il riferimento “Rif. 414/21 RRU”. Il Profilo K&P è il documento che ci autorizza alla gestione dei dati oltre a permettere una conoscenza piu completa della candidatura. In una prima fase è possibile inviare mail a s.kristiansen@kpconsulting.it, successivamente è necessario, completare i dati on line sul sito www.kpconsulting.it. Le candidature maggiormente in linea con il profilo ideale saranno contattate entro 2 settimane. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
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      Italia (Tutte le città)
      The successful candidate will be responsible for all aspects of the oversight and performance of assigned portfolio of physical real estate assets. Work to maximize the value, implement the strategies to meet investment objectives, including the oversight and coordination of third parties, negotiating leases, budgeting, external and internal valuations, overseeing capital projects/renovations, inspecting properties and property reporting. In particular, on assigned assets: Optimize property performance and investment returns through the analysis of property efficiencies and identifying value-add opportunities for improved performance also through site visits and reports review Understand cash flow and develop investment projections Review monthly financials from third parts and monitor investment performance Assess impact of prospective tenant leases and capital improvement projects on building valuation Organize and support analysis, draw objective conclusions, present verbal and written recommendations Monitor, assist and support the partners in:understanding desideratapreparing presentation/letting proposal for potential tenantsrunning what if scenarios (supervising the analyst)negotiations (lease contracts/contracts/consultants)liaison with architects or project managers or property managersliaison with lawyers in order to prepare the lease contractsliaison with marketing consultants to market properties efficiently (brochures, advertisement campaign, events, etc) Develop and distribute periodic asset management reports for Senior Management / Clients / Investors as well as modelling financial analysis for each asset from acquisition through disposition Research, evaluate and confirm market, comparable and property data When necessary, provide pre-acquisition input and assistance in due diligence process, including review of financial and operational assumptions When necessary, create approval packages/presentations Review and analyse legal documents and third-party reports as part of the due diligence and closing processReal Estate Senior Manager Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer Strong academic record with emphasis in Real Estate, Architecture or EngineeringMaster Degree - Real Estate or MBA - strongly preferredMinimum of 5 years of experience in real estate asset management, finance, with minimum 5 years of direct and advanced commercial real estate industry experience such as redevelopment and repositioning projectsAnalytical skills and solution provider approachLeadership skills including the ability to lead external teams on repositioning and redevelopment dealsKnowledge: Italian law for leasing contracts, knowledge of technical aspects (due diligence, check lists, draft of technical annexes, project management) of real estate business in order to monitor the entire value chainLanguage: Italian and EnglishAvailability to travel all over Italy (more than 2 days a week) The position will be based in Milan or Rome and will be reporting to the Managing Director and/or the Investor's senior manager. The client is an Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer specialized in Corporate and Debt Restructuring, Real Estate Development, Real Estate Asset Management.Ottima opportunità di carriera.
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      Cosenza (Calabria)
      Per il nostro TIM store di Rende (CS), stiamo cercando Store Manager, con esperienza nel Retail e nel coordinamento di un team di lavoro, voglia di mettersi in gioco e di accompagnare il cliente in una customer experience esclusiva. Cosa ti offriamo: Contratto di inserimento a tempo determinato in TIM RetailInserimento all'interno di un team giovane, dinamico e sfidanteFormazione continua per lo sviluppo di tecniche di vendita innovativePossibilità di crescere professionalmenteCosa ci aspettiamo da te: Capacità di garantire ottimi risultati di vendita, grazie a spiccate doti organizzative, di coaching e di leadershipCapacità di offrire un'esperienza consulenziale ad alto valore aggiunto, per garantire la piena soddisfazione dei clientiCapacità di focalizzarsi su obiettivi personali e di squadraAbilità digital e passione per la tecnologia, in tutti i suoi aspettiAttenzione nel creare e mantenere un ambiente di lavoro inclusivo e positivoDisponibilità al lavoro su turni, nei weekend e nei festiviCuriosità e ambizione, insieme a una spiccata propensione ad acquisire nuove conoscenze sui prodotti, i servizi e la qualità del BrandEnglish SpeakerIl nostro store manager ha già maturato una pregressa esperienza in contesti Retail strutturati (il settore TLC costituisce un plus). Team player dotato di flessibilità, apertura e capacità di aggregazione di un team. Cerchiamo una persona sorridente, accogliente, pronta ad ascoltare e soddisfare le esigenze e i bisogni dei clienti, instaurando con loro una relazione empatica. Informazioni NegozioNome:4G PDV 033 C/O C.C. METROPOLIS Città:RendeCS Indirizzo:VIA KENNEDY, SNCPer info e candidature: https://www.timretail.it/corporate/lavora-con-noi-posizione/store-manager-tim-store-rende-cs/ Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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      Italia (Tutte le città)
      Hai esperienza nel marketing strategico? Cerchi nuovi stimoli e opportunità di successo? Evo S.r.l., importante società che si occupa di consulenza manageriale e direzionale, - Iscritta all’Albo Informatico delle Agenzie per il Lavoro nella Sezione 4 - Ricerca e selezione del personale - Autorizzazione prot. ANPAL/0 0 0 0 0 6 0 del 19/04/2019, ricerca: Digital Account Manager (per sede di Bologna) La risorsa dovrà sviluppare la strategia di marketing per clienti di vari settori, che spazieranno dal Corporate al Medicale, e gestirà progetti di comunicazione digital, coordinando le attività dei fornitori. Stiamo cercando un Digital Account manager con almeno 3 anni di esperienza in ruoli analoghi, agenzie digital o aziende di servizi ICT, con domicilio a Bologna. Principali abilità: - capacità e motivazione nella gestione dei clienti - forte orientamento al risultato, al problem solving e al lavoro in ambienti dinamici - esperienza nella definizione e gestione di progetti strategici integrati - ottime capacità comunicative, organizzative e di lavoro in team - leadership - orientamento al new business, allo sviluppo di proposte di up-sell e cross-sell Si richiede: Laurea in marketing e comunicazione, esperienza minima triennale; eccezionale intuizione e pensiero analitico; capacità organizzative e di gestione del tempo; conoscenza dell’inglese; disponibilità a brevi trasferte. Si offre: Inserimento diretto in azienda con primo contratto a tempo determinato con la possibilità di trasformarlo a tempo indeterminato, formazione manageriale interna e possibilità di crescita nei quadri aziendali. Se ti riconosci nel profilo ricercato, manda il tuo c.v. Per candidarsi alla posizione richiesta è necessario inserire a piè pagina del vostro curriculum la dicitura sotto riportata con relativa firma pena il rigetto della candidatura e l’immediata cancellazione del vostro curriculum dai nostri archivi. Se non si ha la possibilità di effettuare la scansione, inserire tale testo nel corpo della mail dove è allegato il CV. “CONSENSO AL TRATTAMENTO DEI DATI PERSONALI Ai sensi del Regolamento UE 2016/679, dichiaro di aver ricevuto, letto e compreso l’informativa privacy esposta sui vostri siti e presso le vostre sedi e acconsento in modo libero al trattamento dei miei dati personali per le finalità n.3.1 (per archiviazione del CV), n.3.2 (per questionari attitudinali), e n. 3.3 (per cessione)” Firma ”
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