Creative ux
Elenco delle migliori vendite creative ux
Italia (Tutte le città)
Responsabilità:Collezionare e analizzare dati per supportare lo sviluppo di soluzioni creative per i clientiPrendere parte alla definizione della Customer ExperienceEsperienza nella definizione di wireframe, user journey, e prototipi per device e interfacceLavorare a contatto con il cliente per progettare esperienze end to end partendo da interviste dei clienti, test di usabilità e altre forme di ricerca per identificare insight e costumer behaviorSuperare le aspettative del cliente Agenzia CreativaUX/UI DesignerRequisiti:Formazione accademica in ambito design (UX/UI/Visual Designer) Conoscenza dei principi di Interaction design, User interface e User experience Ottima conoscenza dei software di prototipazione (Adobe XD, Axure, Sketch) e tool di grafica (Adobe) Conoscenza delle tecniche di Design Thinking Per Agenzia creativa indipendente ricerchiamo UX/UI Designer in grado di supportare i clienti nella definizione ed implementazione di soluzioni innovative e regalare la migliore esperienza possibile agli utenti finaliIl candidato/a individuato sarà inserito con contratto a tempo indeterminato La RAL effettiva (25.000 - 35.000) sarà commisurata all'effettiva esperienza del candidato Salario da 25.000 /anno a 35.000 /anno
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
La risorsa inserità avrà le seguenti responsabilità:Collezionare e analizzare dati per supportare lo sviluppo di soluzioni creative per i clienti;Prendere parte alla definizione della Customer Experience;Esperienza nella definizione di wireframe, user journey, e prototipi per device e interfacce;Lavorare a contatto con il cliente per progettare esperienze end to end partendo da interviste dei clienti, test di usabilità e altre forme di ricerca per identificare insight e costumer behavior;Superare le aspettative del cliente.UX/UI DesignerLa risorsa verrà inserita in un'importante Agenzia Creativa Indipendente La risorsa ideale dovrà avere le seguenti caratteristiche:Formazione accademica in ambito design (UX/UI/Visual Designer);Conoscenza dei principi di Interaction design, User interface e User experience;Ottima conoscenza dei software di prototipazione (Adobe XD, Axure, Sketch) e tool di grafica (Adobe);Conoscenza delle tecniche di Design Thinking. Opportunità riservata ad appartenenti alle CATEGORIE PROTETTE (legge68/99) Per un'importante Agenzia creativa indipendente ricerchiamo UX/UI Designer in grado di regalare la migliore esperienza possibile agli utenti finali.Ottima opportunità di carriera.Salario da 22.000 /anno a 25.000 /anno
Vista prodotto
Italia
Per strutturata e prestigiosa Azienda Cliente operante in ambito DIGITAL/VIDEO/MULTIMEDIA COMMUNICATION (NO CONSULENZA/NO BODY RENTAL) stiamo ricercando un/a: DIGITAL ART DIRECTOR - E-comm, Web and App AREA We're seeking a skilled and highly motivated Sr. Digital Art Director to join the Brand Creative Team. This specialized role is responsible for the concept development, content creation and optimization, design and execution of digital assets to be used in online advertising and digital marketing. The ideal candidate is someone who is passionate about creating highly-intuitive, beautifully-crafted, well-communicated designs across web, mobile and app.While this role sits within brand creative, the Digital Art Director will be dedicated to the e-comm, web and app teams, and will also work in close partnership with Integrated Marketing. This person will be responsible for the development of digital campaigns that align to our brand in voice, tone and style and must have strong experience across a range of mediums including digital, social, integrated and even traditional media.RequirementsThis role requires a deep understanding of user-centered research, copywriting, interactive development and content strategy with core strengths in design and communication. The ideal candidate is a go-getter who jumps to new opportunities, passionate for their craft and works fast and flexibly to get the job done. This is a fast-paced environment, so attention to detail and the ability to handle multiple projects with ease are a must. You're a visionary and create strategically You keep it together – organized, methodical and timely Own and produce high-quality visual designs, concept ideation, through flows and wireframes, to full-fidelity professional visual design Provide technical input and advice on all projects You lead with energy and passion for your craft, driving innovation in each campaign Ensure timely delivery, to specification, and to quality targets You're a fantastic communicator. Communicate effectively in a cross-functional team and at an executive level Confident in presenting and articulating your design process, inspiration, and decisions to internal stakeholders including C-suite executives Ability to think through feedback and develop alternate creative solutions and optimize on-the-fly Maintain consistent creative quality while applying brand guidelines Perform design review and provide feedback to software developers during development process Be a standard-bearer for our culture and values. Actively practice and evangelize customer-centric thinking You have a passion for amazing brands Education And Experience A solid online portfolio of digital work, specifically for creative brands 5+ years previous experience in an agency or corporate environment. Committed, independent, service-minded with proven client management skills. Thorough understanding and competency with digital design tools (Sketch, Adobe CC) for diverse formats (web, social, video, email, etc.) Solid understanding of typography and layout Deeply understand business goals and challenge its requirements as necessary Solid comprehension of UX principles and their application across responsive web and app environments as well as understanding of the opportunities and limitations of the modern web Rigorous attention to detail Ability to work through multiple iterations and work quickly. Use quantitative data and qualitative feedback to inform the design decisions iteratively Ability to work independently, but also be an excellent collaborator with the team Experience of working in a fast-paced environment where priorities are constantly changing Ability to work within brand style guides to produce work that is both original and on-brand Not afraid of rolling up your sleeves and doing work at all skill levels You have a humble attitude (no egos here!) and are a competent leader Inserimento: immediato. Sede di lavoro: RIMINI Inquadramento e retribuzione indicativi: contratto di lavoro subordinato a tempo indeterminato, full-time, etribuzione in linea con le capacità e con le esperienze effettivamente maturate. RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS Per partecipare alla selezione è possibile iscriversi al presente annuncio o inviare cv aggiornato citando il RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS a: technology@quojobis.it Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03
Vista prodotto
Italia
Job brief If you live and breathe digital marketing, we want to talk to you. We are looking for a Digital Marketing Specialist to develop, implement, track and optimize our digital marketing campaigns across all digital channels. What does a Digital Marketing Specialist do? You should have a strong grasp of current marketing tools and strategies and be able to lead integrated digital marketing campaigns from concept to execution. Digital marketing Specialist will work with the marketing team, responding to E-commerce Manager. Responsibilities Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, paid, Affiliation and display advertising campaigns Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROAS and KPIs) Brainstorm new and creative growth strategies Plan, execute, and measure experiments and conversion tests Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points Instrument conversion points and optimize user funnels Collaborate with digital agencies and other vendor partners Collaborate with internal teams to support operational activities in order to grant the best UX (content creator, e-merchandising, ad-hoc projects) Requirements Fluent in English, both written and spoken Proven working experience in digital marketing, better if in the retail market Highly creative with experience in identifying target audiences and devising digital campaigns that engage, inform and motivate Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics in primis) Strong Customer Focus Strong analytical skills and data-driven thinking Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement Autonomy, pro-activity, teamwork Most important: passion for the world of Beauty and Beauty Trends
Vista prodotto
Arezzo (Toscana)
Job Description: Per importanti progetti che ci vedono coinvolti sia internamente che per grandi aziende clienti, siamo alla ricerca di un Visual Designer Junior da inserire nel nostro team creativo. L’obiettivo sarà di supportare la creazione e la produzione di contenuti soprattutto digitali per i progetti interni ed esterni all’azienda, sia a livello di progetto che di comunicazione. Avrai l’opportunità di lavorare in un ambiente giovane e dinamico, caratterizzato da spirito di collaborazione, orientamento all’obiettivo, con concrete opportunità di sviluppo professionale. About You: Sei fortemente orientato al lavoro in team per il raggiungimento di obiettivi, alla ricerca di nuove sfide e di un’opportunità di lavoro stimolante? Hai grandi capacità comunicative e creative, e le sai applicare per illustrare al meglio l’identità e il business dell’azienda e dei suoi clienti? Your Technical Background Likely Includes Experience: •Laurea o titolo similare nel campo del Graphic Design, Communication Design o discipline affini •In assenza di titolo si richiede esperienza nel ruolo di almeno 2/3 anni •Eccellente conoscenza dei principali software per il graphic design (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) •Abilità nel creare contenuti grafici e fotografici •Conoscenza delle basi di UX e Interaction design •Conoscenza dei principali software per la creazione di GUI (Figma, Sketch, etc.) •Conoscenza dei principali software della suite MS Office Nice to have: •Conoscenza dei principali software per la creazione di contenuti video e animazioni (Adobe Premiere, Adobe After Effects) •Conoscenza dei linguaggi di markup HTML, CSS. •Conoscenza delle tecniche di stampa e relativi software (Adobe InDesign) •Capacità di creare illustrazioni •Conoscenza di tecniche fotografiche Your Non-technical Background Likely Includes: •Orientamento al risultato •Proattività •Curiosità, entusiasmo e attitudine al problem solving
Vista prodotto