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Customer innovation manager


Elenco delle migliori vendite customer innovation manager

MANAGER LIVELLO SBLOCCATO - REGALO GIOCATORE PER INIZIARE UN NUOVO LAVORO FELPA CON CAPPUCCIO
  • Questo è un regalo perfetto per un Manager che ama giocare e si considererebbe un giocatore, per festeggiare l'inizio di un nuovo lavoro o carriera
  • Questo dice: Manager Livello sbloccato. È un regalo perfetto per qualcuno che sta iniziando un nuovo lavoro o ha ottenuto una promozione che ama il gioco e funziona come Manager
  • 241 g, taglio classico, collo rinforzato con nastro in twill
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CUSTOMER SERVICE: LA CURA DEL CLIENTE DALL'ASSISTENZA TELEFONICA AL SOCIAL CUSTOMER CARE
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    INNOVATION IN AUDIO DESCRIPTION RESEARCH
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      Cuneo (Piemonte)
      Per un contesto industriale multiplants internazionale, siamo alla ricerca di un: GROUP CIO & INNOVATION MANAGER – MULTIPLANTS– CUNEO La figura a presidio del dipartimento di ICT del Gruppo, si occuperà di presidiare la funzione che nei prossimi 3 anni sarà ingaggiata nell’implementazione del nuovo gestionale informatico a supporto delle varie funzioni aziendali: PRODUZIONE, COMMERCIALE, AMMINISTRAZIONE/FINANZA E CONTROLLO. Nel dettaglio si ricerca un candidato che abbia maturato specifiche esperienze in contesti INDUSTRIALI COMPLESSI, con ottime capacità di PROJECT MANAGEMENT e capacità di integrazione con i MANAGER delle funzioni aziendali per la rivisitazione e ammodernamento dei PROCESSI di gestione. Il candidato sarà a diretto riporto dell’AD, assumerà sia la responsabilità della gestione ed implementazione del proprio team di lavoro sia del budget connesso alla propria funzione sia OPEX che CAPEX. COMPITI E RESPONSABILITA’: Guidare e massimizzare gli investimenti nei vari strumenti di gestione: ERP, GESTIONALE, MES, HR. Supportare l’evoluzione delle infrastrutture adeguandole alla strategia aziendale Gestire il budget dell’area ICT concordando gli investimenti con la direzione Guidare i propri colleghi verso le soluzioni più innovative tramite analisi funzionali moderne e coerenti con la strategia Supervisionare il corretto andamento dei sistemi di gestione aziendale COSA OFFRIAMO: Inquadramento Dirigente, retribuzione commisurata alle esperienze e professionalità I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to the invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system. Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. Temporary contract is offered. The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system (SAP) Knowledge of goods handling systems (MB51, MB04, MMBE) Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Excellent knowledge of SAP Good english, written and spoken Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. Temporary contract is offered. The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system (SAP) Knowledge of goods handling systems (MB51, MB04, MMBE) Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Excellent knowledge of SAP Good english, written and spoken Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. MEMBERSHIP IN PROTECTED CATEGORIES WILL BE PREFERENTIAL Temporary contract is offered (3 months) The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Italia
      Agenzia per il lavoro ricerca, per importante società operante nella Logistica integrata, un ingegnere gestionale. La persona selezionata, dovrà collaborare con il team di progetto e partecipare alla definizione e successivamente alla implementazione di un nuovo grande Hub Logistico per impiantistica industriale. requisit richiesti: - Laurea in Ingegneria Gestionale o equivalente. - Esperienza in ambito logistico di almeno 5 anni all'interno di una azienda strutturata - Età 30-35 anniSono richieste: - Forte predisposizione al cambiamento - Visione innovativa - Capacità analitiche - Ottime conoscenza di tutti i domini Logistici con un focus particolare su Gestione Magazzino e packaging Industriali. - Capacità relazionali di alto livello - Ottima conoscenza della lingua Inglese ORARIO: FULL TIME CONTRATTO:TEMPO DETERMINATO (con possibilità di inserimento a tempo indeterminato)
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      Italia (Tutte le città)
      assumere la guida di tutte le attività di Engagement del Cliente, a partire dall'Orchestrazione Omnicanale e dalla gestione diretta degli Earned Media (Newsletter, DEM, SMS, Push, etc…) fino ad arrivare alla definizione di una solida strategia di creazione, pianificazione e pubblicazione dei Contenuti multi-mediali ad alto valore aggiunto; coordinare i dipartimenti di Campaign Management e Content Management, per un totale di circa 30 FTE tra risorse interne (15%) ed outsourcers (85%), oltre che gestire un budget dedicato; rivedere in dettaglio ed ottimizzare tutti i processi interni a partire dalla definizione del bisogno fino alla messa a terra finale, con il primario obiettivo di aumentare l'engagement del Cliente finale e la soddisfazione dei requisiti del Cliente interno (es. Digital, Commerciale, Marketing, Servizi); gestire attività di DB activation, Campaign Management e Marketing Automation, garantendo un approccio sempre molto pragmatico oltre che strategico; instillare la cultura digitale e dell'Omni-Channel (o meglio ancora No-channel) a tutti i livelli aziendali ed in tutti i dipartimenti aziendali; supportare la rete vendita agendo da singolo punto di raccordo aziendale per le attività di Engagement del Cliente, condividendo reporting, analisi, insights e qualsivoglia best practice finalizzata a migliorare la performance; monitorare KPIs di performance e creare una cultura aziendale di miglioramento continuo; seguire progetti italiani ed internazionali in ambito CRM / Content / Engagement; garantire, con il supporto del dipartimento legale, il rispetto dei requisiti legali in merito al trattamento dei dati personali e del GDPR. Multinazionale globale in ambito retailPosizione cruciale e centrale rispetto alle strategie dell'azienda10+ anni di esperienza in ruolo similare; Altamente preferibile esperienza pregressa nell'industry Entertainment (meglio se online nativa) e/o Retail; Apprezzata esperienza pregressa in ruoli di Digital Marketing / Experience / Comunicazione o Consulenza; Preferibile laurea in discipline scientifiche / economiche / marketing / comunicazione; Ottima conoscenza della lingua inglese; Forte Passione per il Cliente; Mentalità analitica e passione per i numeri; Capacità di coniugare un'eccellente esecuzione / forte attenzione ai dettagli a pensiero strategico e visione di medio / lungo periodo; Spirito imprenditoriale, problem-solver per natura; Persona disponibile, curiosa, proattiva e con forte motivazione all'auto-miglioramento. Il nostro cliente è un'azienda Multinazionale all'interno del mercato retail.Questa posizione rappresenta un'opportunità unica di unirsi ad un'azienda in fase di completa trasformazione: aziendale, culturale, digitale.
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      Italia (Tutte le città)
      Descrizione Are you always the local guide, restaurant-picker and hotel connoisseur in your friend circle? Is traveling in your blood? Feels like you and Majorel should have a talk! Is traveling what makes you talk? And on top of that, you love to help people out? Let’s combine spirits and join our team as a travel and tourism success agent! Who we are: We’re Majorel. We design, deliver and differentiate customer experience on behalf of some of the world’s most respected brands. At Majorel we serve customers accross the world. We support them at any time, through every device and in the manner they expect from their brands. We speak their language wherever they are and whatever their culture. At Majorel we combine the best of people, technology and innovation to deliver real value to our clients. We are committed and we believe in equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions are open to people with disabilities. We ensure compliance and all prevention regulations are met, guaranteeing the care for our people’s health and safety both at our facilities and teleworking. Our mission: We create amazing customer experiences that people value and we are proud of. By combining talent, data, and technology. We deliver real impact for our partners. We are driven to go further. Your Responsibilities: •Providing superb support the way you would want to be treated during your vacation! •Inform your customers about the products and services the project provides, and make sure this also includes their policies and processes in a friendly manner •Be aware of current traveling destinations and holiday trends •Evaluate problems and complaints of the callers and provide proper solutions to them (chat, e-mail, phone calls) Your profile: •Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction •Excellent language skills (at least C1) in Italian and English, both spoken and written •Customer service-orientated and a high focus on customer satisfaction •Strong administration and organization skills •Keen eye for detail to ensure high accuracy •Very good PC skills •Availability to work on shifts •Team work •A previous experience in Customer Service or similar business is a plus (B2B) Our offer: •Starting paid training path •Continuous improvement and product training •Modern and multinational working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection •Excellent reputation as responsible employer •Welcoming and inclusive environment •Shift system (from Monday to Sunday from 7am to 11 pm; festivities included) •Work is performed in our facilities and in teleworking •Belonging to a great international company where you will constantly be learning
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      Milano (Lombardia)
      Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: Divisione Head Hunting Divisione International Search Divisione Temporary Management Divisione Top Manager Divisione Middle Management Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. Il nostro Cliente Per prestigiosa società settore industriale ricerchiamo un: CUSTOMER SERVICE AREA EXPORT - INGLESE FLUENTE - MILANO Riporto gerarchico/funzionale: Direttore Commerciale Dettaglio mansioni da svolgere: - Inserimento ordini; - Gestione delle spedizioni e dei documenti / pratiche doganali; - Contatto con società di trasporti via mare e via terra. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Diploma o Laurea. Anni di esperienza maturati in analoga posizione: Esperienza minima di 4-5 anni nel ruolo. Settore di provenienza: Preferibilmente contesti industriali. Conoscenze linguistiche: Necessaria buona conoscenza della lingua inglese che sarà testata dal Cliente in sede di colloquio - indicativamente livello C1. Caratteristiche personali: Elevata flessibilità, attitudine al lavoro di squadra. senso del dovere ed elevata predisposizione alle relazioni interpersonali Offerta: Livello di inquadramento proposto e contratto: Contratto a tempo determinato di un anno finalizzato all'indeterminato. Verrà valutato anche inserimento a tempo indeterminato da subito in caso di candidati particolarmente validi o in possesso dello stesso.. Retribuzione proposta: Ral circa € 25.000/32.000 Sede di lavoro: Milano centro Orario di lavoro: full time, 9.00 – 13.00 14.00 – 18.00 con flessibilità. Previsto lo smart working. Data prevista per l’inserimento: Maggio / Giugno 2021 La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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      Varese (Lombardia)
      COMPETENZELa risorsa riporterà direttamente al Quality Manager e si confronterà direttamente con importanti clienti del settore. Il candidato dovrà inoltre, occuparsi delle gestione dei reclami, monitoraggio performance aziendali, follow up delle attività di sviluppo di nuovi progetti e preparazione dei documenti qualitativi inerentiIl candidato ricercato è in possesso dei seguenti requisiti- Laurea triennale o magistrale ad indirizzo tecnico-scientifico- Buona padronanza della lingua inglese- Buona conoscenza del pacchetto Office- Esperienza pregressa nel ruolo_ utilizzo di sistemi gestionaliLa risorsa verrà inserita con contratto di sostituzione maternità e successiva possibilità di assunzione a tempo indeterminatoData inizio prevista: 05/10/2020Categoria Professionale: Ingegneria ImpiantisticaCittà: Varese (Varese)Esperienza lavorativa: Quality Compliance Specialist - 24 mesi Istruzione: Laurea Triennale - Tecnico / Ingegneristico Conoscenze linguistiche: Inglese Parlato: Buono Scritto: Buono Comprensione: Buono Disponibilità oraria: Full Time. Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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      Italia (Tutte le città)
      Il nostro Cliente opera nel mondo sanitario dei servizi e per la propria sede ubicata nella provincia di Verona ricerca un/una: Tender manager/Responsabile Ufficio Gare Il ruolo risponde direttamente al Responsabile Customer Relationship Manager, gestisce il team dell’Ufficio Gare e svolge la propria attività a supporto della Direzione Commerciale. Il candidato ideale ha una laurea in ambito giuridico, ha maturato una pregressa esperienza nel ruolo di 3-5 anni nella gestione di gare d’appalto pubblico nel mondo sanitario dei servizi coordinando un team di lavoro. Completano il profilo forti doti di leadership, ottime capacità organizzative sotto stress, che gli permettono di risultare operativo quando necessario ed una buona conoscenza della lingua inglese. Il livello di inquadramento previsto è il 1° livello CCNL Commercio e la retribuzione è in grado di soddisfare anche le più brillanti candidature. I candidati, ambosessi, possono inviare un curriculum dettagliato con autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs. 196/03) all’indirizzo e-mail: beltrama@ragazziassociati.com La ricerca ha carattere d’urgenza.
      Gratuito
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      Bergamo (Lombardia)
      ALFAPARF GROUP,  Multinazionale Italiana Leader nel settore del canale professionale per acconciatori e per l'estetica professionale con marchi di prestigio quali Alfaparf Milano, YELLOW, BECOS, DIBI, al fine di ampliare il proprio organico ricerca un: PACKAGING DEVELOPMENT INNOVATION SPECIALIST: Attività e Responsabilità della risorsa: La risorsa  dovrà garantire la scelta e l'utilizzo del packaging migliore, assicurando: l'ascolto dei bisogni dei clienti interni ed esterni, la progettazione delle soluzioni in ottica di sostenibilità/innovazione/efficienza, per tutte le aree di business (pack primario/secondario/terziario). La risorsa, diretto riporto del Global Packaging Development Manager, avrà funzione di supportare i Project Manager nella progettazione e definizione delle soluzioni di Packaging in conformità con il capitolato tecnico e qualitativo del cliente.  Requisiti e competenze richieste:  Preferibilmente Laurea Triennale o Magistrale in Design del prodotto Industriale (o affini), o Ingegneria chimica/dei materiali (o affini), o Scienza dei Materiali (o affini)  Esperienza nel medesimo ruolo di almeno 3/5 anni Buone competenze tecniche di sviluppo packaging (indispensabili per supportare i Project Manager) Ottima conoscenza della lingua inglese Ottima capacità di processi di controllo Dinamicità, problem solving e proattività Capacità organizzative, precisione e puntualità Forte propensione alla comunicazione e alla relazione con il cliente Motivazione al raggiungimento dei risultati e forte orientamento all'obiettivo Team working & ottima conoscenza del pacchetto Office Plus conoscenza dei gestionali SAP & LIMS  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.
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      Italia (Tutte le città)
      Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of €5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 68.000 €/anno
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      Italia (Tutte le città)
      Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
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      Italia (Tutte le città)
      Our Sales and Marketing teams sell our services to the world's largest global corporate customers. Our expert sales professionals are dedicated to managing the communications of multinational corporations by simplifying corporate systems and helping our customers reduce costs enabling them to be a ready business. There has never been a better time to join as our Global Account Manager and be a part of our success. As a Global Account Managers or GAMs you will be accountable for the overall relationship management for one or more global clients. Our Global Account Managers are focused on driving business outcomes for accounts; aligning operating companies, affiliates and partners in order to drive profitable and long-term revenue contribution, customer satisfaction and increased market share. These successes will result from knowledge and expertise on integrated products, IT services, converged/unified communications / IoT and mobile solution offerings. Our Global Account Managers lead a client-focused virtual team which include National Account Managers in different regions, commercial solution and service functions depending upon the size of the Client and the complexity of their relationship. Key Accountabilities:Ensures delivery of all financial targets including revenue, connections for voice and data, market share and net margin contribution, as well as responsibility for the delivery of the P&L Responsible for developing and implementing a clear strategic Account plan for driving profitable growth in the Account by aligning key stakeholders across Marketing, Lines of Business, Presales etc. Establishes appropriate relationships with customers and leverages those relationships to win new business. Introduces new products and propositions to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management at C level within all key customers. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Works with OpCo corporate sales areas and customer Fulfilment and delivery areas to ensure that international and national strategies are aligned, complementary and deliver to customers Responsible for driving multi product penetration increasing revenue from the account. Global Account Manager - IT vendor companyTop 10 worldwide ICT companyYou will be a proven and credible operator at C level and have a track record of delivering successful solutions for multi-national corporations. You will be commercially adept, technically sound and able to deliver results through geographically disparate teams. Essential:Track record of global accounts/ enterprise solution selling within multi-national companies Deep understanding of the customer's business, it's market and industry alongside key decision-makers and influencers in account organisation Manage global customer relationship up to C-Level Ability to translate customer's objectives and strategy into relevant propositions Well-versed with consultative selling approach Robust understanding of account P&L. Top 10 worldwide ICT companyOttima opportunità di carriera.Salario da 70.000 €/anno a 85.000 €/anno
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      Milano (Lombardia)
      Are you: passionate about managing teams? Leading people within a growing project and company? Excited to provide exceptional customer service by motivating your team? If your answer is Yes, then Apply now! For our business in Milan we are currently looking for a Team Manager (male/female), for our e-commerce partner. You’ll join a well-established and high performing project looking to achieve success on our long term strategy. As a Team Manager you’ll be responsible for leading your team to deliver exceptional support to the clients. You will do this by motivating and leading from the front, developing effective measures of coaching, supervision and training regarding the development of your staff. Ensuring optimal compliance with agreements while always putting people first and performing the necessary day to day tasks. Requirements: • Excellent language skills in Italian (C2) and English (C1) • Work experience in team management, ability to motivate and coach team members • Knowledge and experience in customer service (preferably in Outsourcing companies) • Strong administration and organization skills • Very good PC skills - proficiency in the use of Microsoft Office (especially Excel) • Very good analytical skills, productivity with a keen eye for detail • Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction • Availability to work on shifts, 5 days a week, Monday to Sunday, 8 a.m. to 10 p.m. Offer: • Excellent reputation as responsible employer; • Modern working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection; • A welcoming and inclusive environment; • A team ready to help you develop and grow; • A multinational environment, different nationalities and cultures to work every day. Join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore your career possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with highly prestigious brands! At Majorel, we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking. This job opportunity is addressed to both sexes, in accordance with Laws 903/77 and 125/91.
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