Customer relationship
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CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN BENETTON (ENGLISH EDITION)
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CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT. TEORIE E TECNOLOGIE
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CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT: CONCEPTS AND TECHNOLOGIES (ENGLISH EDITION)
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Italia
7Pixel è alla ricerca di un/una Customer Service Specialist da inserire nel Servizio Clienti che gestisce le richieste degli utilizzatori dei nostri siti, con particolare riferimento a Trovaprezzi.it. La sede di lavoro è Giussago (PV). La persona si occuperà principalmente delle seguenti attività: - Rispondere puntualmente alle richieste e ai bisogni degli utilizzatori dei siti 7Pixel, in maniera efficace e tempestiva, utilizzando i canali e gli strumenti a disposizione del Servizio Clienti 7Pixel. - Supportare i clienti, cercando di facilitare al massimo la loro user experience su tutti i siti 7Pixel. - Gestire il sistema opinioni e le sue problematiche - Effettuare i controlli sull'affidabilità e la reputazione dei partner commerciali di 7Pixel - Seguire correttamente le procedure aziendali, mantenendo un atteggiamento positivo e professionale in tutte le situazioni, rappresentando 7Pixel in modo appropriato. Competenze ricercate - Esperienza di almeno 2-3 anni in ruoli analoghi, maturata preferibilmente in ambito e-commerce - Buona conoscenza del pacchetto Office, in particolare di Excel - Ottime capacità di comunicazione sia verbale che scritta, con una spiccata attitudine alla risoluzione di problemi - Abilità di interazione efficace con i colleghi dei reparti di riferimento nella gestione/risoluzione dei singoli casi - È gradita la conoscenza della lingua inglese Sei il candidato ideale se - Sai gestire il rapporto con i clienti con la professionalità e l'attenzione necessari per risolvere ogni problema, avendo nel contempo la capacità di valutare con il distacco necessario le richieste ricevute - Ti trovi a tuo agio lavorando in team e sai anche lavorare in autonomia - Sei curioso/a e hai voglia di studiare e approfondire le tematiche legate al Customer Relationship Management in un contesto di eCommerce. - Riesci ad adattarti velocemente al cambiamento e sai dare la corretta priorità alle richieste ricevute. Cosa comprende la nostra offerta Ambiente di lavoro dinamico e informale, flessibilità di orario, ore settimanali dedicate allo studio personale, formazione continua e partecipazione a eventi e conferenze. I nostri uffici si trovano in una sede spaziosa e sostenibile, immersa nel verde, dotata di mensa interna e palestra aziendale. Tutti i dipendenti di 7Pixel usufruiscono di un pacchetto di consolidati servizi welfare a sostegno di esigenze personali e familiari. La ricerca è rivolta ad ambo i sessi (Legge 903/77 e 125/91).Si richiede esplicito consenso al trattamento dei dati personali (ex D.Lgs 196/03)
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Italia (Tutte le città)
Principal purpose of the position:build and manage relation with corporate clients so as to ensure optimum customer acquisition, retention and income generation maintain high professional standars to provide quality services and competitive pricing to clients identify and exploit cross selling opportunities that embed the bank and its products with customer needs ensure compliance to Know Your Customer (KYC) and Anti Money Laundering(AML) requirements in all dealings with existing and potential customers provide credit analylis with all relevant information to assist in the evaluation of credit risks review of loan documentation to ensure all terms and conditions are satisfied monitor corporate clients' performance and follow up any credit risk issues Prestigious International Bank2-3 years of experience in Relationship Management in CIBvery good writtend and spoken skills in english strong credit analysis, documentation and relationship management skills ability to assess customer needs and develop products that suits their needs deep understanding and knowledge of corporate banking products proven sales experience in client relationship role within corporate banking ability to work to deadlines with proven time management skills Our client is a Prestigious International Bank with local offices in MilanOttima opportunità di carriera.Salario da 40.000 /anno a 45.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
Our Sales and Marketing teams sell our services to the world's largest global corporate customers. Our expert sales professionals are dedicated to managing the communications of multinational corporations by simplifying corporate systems and helping our customers reduce costs enabling them to be a ready business. There has never been a better time to join as our Global Account Manager and be a part of our success. As a Global Account Managers or GAMs you will be accountable for the overall relationship management for one or more global clients. Our Global Account Managers are focused on driving business outcomes for accounts; aligning operating companies, affiliates and partners in order to drive profitable and long-term revenue contribution, customer satisfaction and increased market share. These successes will result from knowledge and expertise on integrated products, IT services, converged/unified communications / IoT and mobile solution offerings. Our Global Account Managers lead a client-focused virtual team which include National Account Managers in different regions, commercial solution and service functions depending upon the size of the Client and the complexity of their relationship. Key Accountabilities:Ensures delivery of all financial targets including revenue, connections for voice and data, market share and net margin contribution, as well as responsibility for the delivery of the P&L Responsible for developing and implementing a clear strategic Account plan for driving profitable growth in the Account by aligning key stakeholders across Marketing, Lines of Business, Presales etc. Establishes appropriate relationships with customers and leverages those relationships to win new business. Introduces new products and propositions to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management at C level within all key customers. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Works with OpCo corporate sales areas and customer Fulfilment and delivery areas to ensure that international and national strategies are aligned, complementary and deliver to customers Responsible for driving multi product penetration increasing revenue from the account. Global Account Manager - IT vendor companyTop 10 worldwide ICT companyYou will be a proven and credible operator at C level and have a track record of delivering successful solutions for multi-national corporations. You will be commercially adept, technically sound and able to deliver results through geographically disparate teams. Essential:Track record of global accounts/ enterprise solution selling within multi-national companies Deep understanding of the customer's business, it's market and industry alongside key decision-makers and influencers in account organisation Manage global customer relationship up to C-Level Ability to translate customer's objectives and strategy into relevant propositions Well-versed with consultative selling approach Robust understanding of account P&L. Top 10 worldwide ICT companyOttima opportunità di carriera.Salario da 70.000 /anno a 85.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of 5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 /anno a 68.000 /anno
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Parma (Emilia Romagna)
K&P Consulting è una società con un forte Branding e visibilità, impegnata in progetti Strategici di Ricerca e Selezione, Executive Search e Coaching. Anni di esperienza permettono a K&P Consulting di essere riconosciuta come Partner di valore da Aziende operanti in diversi settori e da migliaia di candidati presenti sulla nostra Piattaforma. K&P Consulting vanta una Banca Dati di 30 Mila profili ed una pagina LinkedIn con 25 Mila Followers. Nell’ambito di un potenziamento della nostra struttura stiamo selezionando un/una professionista con cui avviare una Partnership con il ruolo di HR CONSULTANT RECRUITER Il consulente, in accordo con le politiche aziendali, sarà impegnato nello sviluppo delle attività commerciali e di Account Management, operando per i massimi livelli di professionalità e Customer Satisfaction. Facendo parte del Team e supportato da tools dedicati, la persona saprà gestire in piena autonomia lo sviluppo e il rapporto con Società Clienti e l’intero processo di Ricerca e Selezione. Il candidato è in grado di “dialogare” con clienti, HR e Top Management, e con i candidati tramite gli strumenti dei Social. Collabora nella ricerca e pubblicazione di contenuti per un aggiornamento vivace e costante del Branding K&P, in condivisone con la Direzione K&P. Il candidato ideale, di formazione universitaria, ha maturato significativa esperienza nel ruolo, opera con successo grazie al suo business knowledge, conoscenza dei diversi settori di mercato e del territorio, i suoi Key Players, ruoli e funzioni aziendali. Forte orientamento al Risultato, Customer Orientation, predisposizione al lavoro in Team e per Obiettivi, forte flessibilità e determinazione, intraprendente ed orientato al Problem Solving. La persona che desideriamo incontrare possiede ottime doti comunicative, orientamento agli obiettivi e propensione al teamwork. Specifica esperienza di Project Management e attitudine al Customer Relationship. Si richiede ottima cultura informatica e del mondo Social Network, in particolare di Linkedin. Conoscenza delle lingue è un plus. K&P offre: • Importante posizionamento e Branding • Struttura K&P ed Ufficio Personale • Utilizzo Banca Dati 30 Mila nominativi • Forte credibilità su LinkedIn – pagina Aziendale oltre i 25 Mila Followers • Fisso mensile, più importante Variabile a raggiungimento Obiettivo Sede K&P è in Emilia, Reggio Emilia È previsto un contratto da consulente in P.IVA fisso + variabile INFORMAZIONI PER SEGNALARE LA SUA CANDIDATURA In una prima fase è possibile inviare mail con CV aggiornato a e.pinetti@kpconsulting.it, indicando il riferimento, successivamente è necessario completare i dati on line sul sito www.kpconsulting.it allegando CV aggiornato e breve Lettera di Presentazione, indicando il riferimento “Rif. 406/21 HCR" Il Profilo K&P è il documento che ci autorizza alla gestione dei dati oltre a permettere una conoscenza piu completa della candidatura. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
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Italia (Tutte le città)
Provide 1st Level systems support, maintenance and administration within theorganization's computing environment. Performsonsite and remote analysis, diagnosis, and resolution of complex problems for end users. Recommends and implements corrective solutions. Installs, configures tests, maintains, monitors, and troubleshoots end-user related hardware and software (in person, by telephone, or via e-mail) in order to meet or exceed published SLA's; with effective management of the customer relationship during the entire support process Aministers enterprise class tools suche as SCCM to analyze the enterprise computing environment OS Windows, Windows Server, Active Directory VMware Router, Switch, Firewalle PC, mobile devices World's leading manufacturing company Lainate (MI) Good level of conversational and written English Scripting for automated deployments and managements tasks Able to read and understand technical manuals, procedural documentation and OEM guides. Good communicational skillsOne of the world's leading manufactures of medical products, since 1980. Available in over 100 countries. 3 R&D facilities worldwide. About 4.000 employees. Italian offices in Lainate. Permanent ContractRAL and benefit will be discuss with the client Very healty work environmentSalario da 30.000 /anno a 40.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
La figura ricercata si occuperà di: - Sviluppo di new business, individuazione e acquisizione di nuovi clienti in Italia; - Gestione di nuovi progetti di sviluppo per soluzioni HCM e CRM; - Analisi del settore e monitoraggio dei trends di mercato; - Riportare direttamente al CEO; - Identificare potenziali opportunità di business al fine di acquisire nuovi clienti;Business Developer Società in forte crescita nel settore IT Il candidato ideale possiede: - Esperienza commerciale di 3/4 anni nel settore IT, preferibilmente in ambito HCM (Human Capital Management) e CRM (Customer Relationship Management); - Conoscenza delle principali piattaforme del mercato; - Laurea (preferibilmente in materie economiche o affini); - Disponibilità a trasferte territoriali; - Approccio imprenditoriale e forte orientamento all'obbiettivo; - Buone capacità di negoziazione e orientamento al cliente; Società in forte crescita nel settore IT specializzata in soluzioni di HCM e CRM.Ottima opportunità di carriera.
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Ariccia (Lazio)
MIKALINE SRL, società di consulenza direzionale, è alla ricerca di una figura tecnica informatica junior che abbia conoscenza dei linguaggi di programmazione PHP, HTML, Javascript etc. La figura, a diretto riporto del responsabile IT, dovrà occuparsi di programmazione, configurazione e sviluppo di CRM (Customer Relationship Management). Richieste anche conoscenze su architetture di reti. Disponibile a trasferte presso i clienti. In particolare: • Setup della piattaforma CRM • Definizione ed analisi dei processi aziendali relativi a CRM • Supporto al cliente Requisiti richiesti: - Massima dedizione al lavoro; - Proattività e attenzione ai dettagli; Il livello di inserimento e il trattamento economico con contratto full time a tempo determinato o agevolato "under 30". Se hai i requisiti richiesti e sei interessato/a ad approfondire, invia la candidatura rispondendo all'annuncio o inviando il cv a: cv@mikaline.it (Riferimento da inserire nell'oggetto: CRM1) Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91.
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Milano (Lombardia)
Bureau Veritas è leader a livello mondiale nella verifica, valutazione ed analisi dei rischi in ambito Qualità, Ambiente, Salute e Sicurezza e Responsabilità Sociale (QHSE-SA). Il Gruppo fornisce servizi di ispezione e controllo, verifica di conformità e certificazione a supporto delle Organizzazioni di ogni dimensione, appartenenti a tutti i settori, sia pubblici che privati, dall'industria ai servizi. Le nostre attività di verifica possono avere come oggetto Sistemi e Processi, Prodotti e Servizi, Beni, Impianti e Progetti ed hanno come riferimento Standard riconosciuti a livello mondiale, norme cogenti e volontarie di livello nazionale ed internazionale, Disciplinari propri o del Cliente. Le nostre attività generano valore aggiunto per il Cliente poiché rappresentano un supporto strategico nella gestione del rischio, nel controllo della filiera e nel miglioramento delle performance. Nato nel 1828, il Gruppo genera oggi un fatturato di 4 Miliardi di Euro, conta oltre 1.000 uffici in 140 Paesi e si avvale di un network di 69.000 dipendenti. L'affidabilità e la capillare disponibilità di tecnici qualificati sono tra i punti di forza maggiormente apprezzati dai nostri 400.000 Clienti nel mondo. In qualità di Organismo di Terza Parte Indipendente, Bureau Veritas svolge la propria attività nel pieno rispetto di Valori Fondamentali di Integrità ed Etica, Imparzialità nel giudizio, rispetto per le persone e responsabilità verso l'ambiente e la società. Stage CRM Administration and Analysis Support: La persona verrà inserita all'interno del team CRM Customer Relationship Management, Divisione Finance/Controlling e si occuperà di supportare il tutor aziendale (CRM Manager di Regione) nelle seguenti attività: CRM Operativo: Gestione e implementazione sistema CRM (tool aziendale e relativi processi) Supporto nelle richieste degli utenti (User Support) Monitoraggio qualità dei dati CRM Strategico: Attività di ricerca ed estrazione dati a supporto del Business Attività di reportistica e supporto analisi vendite Supporto nelle iniziative e nei processi volti al miglioramento dei CRM KPIs Si richiede: Laurea ad indirizzo economico Ottima conoscenza del pacchetto Office, in particolare Excel Ottima conoscenza della lingua inglese Buona capacità di analisi Completano il profilo proattività, buone doti comunicative e relazionali. È prevista formazione iniziale e costante nel tempo. La risorsa verrà inserita tramite un rapporto di lavoro in Stage della durata di 6 mesi con rimborso spese, ticket restaurant e possibilità di rinnovo.
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Roma (Lazio)
MIKALINE SRL, società di consulenza direzionale, è alla ricerca di una figura tecnica informatica junior che abbia conoscenza dei linguaggi di programmazione PHP, HTML, Javascript etc. La figura, a diretto riporto del responsabile IT, dovrà occuparsi di programmazione, configurazione e sviluppo di CRM (Customer Relationship Management). Richieste anche conoscenze su architetture di reti. Disponibile a trasferte presso i clienti. In particolare: • Setup della piattaforma CRM • Definizione ed analisi dei processi aziendali relativi a CRM • Supporto al cliente Requisiti richiesti: - Massima dedizione al lavoro; - Proattività e attenzione ai dettagli; - Età non superiore a 30 anni Il livello di inserimento e il trattamento economico con contratto full time agevolato "under 30". Se hai i requisiti richiesti e sei interessato/a ad approfondire, invia la candidatura rispondendo all'annuncio(Riferimento da inserire nell'oggetto: CRM1) Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91.
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Italia (Tutte le città)
Il nostro Cliente opera nel mondo sanitario dei servizi e per la propria sede ubicata nella provincia di Verona ricerca un/una: Tender manager/Responsabile Ufficio Gare Il ruolo risponde direttamente al Responsabile Customer Relationship Manager, gestisce il team dell’Ufficio Gare e svolge la propria attività a supporto della Direzione Commerciale. Il candidato ideale ha una laurea in ambito giuridico, ha maturato una pregressa esperienza nel ruolo di 3-5 anni nella gestione di gare d’appalto pubblico nel mondo sanitario dei servizi coordinando un team di lavoro. Completano il profilo forti doti di leadership, ottime capacità organizzative sotto stress, che gli permettono di risultare operativo quando necessario ed una buona conoscenza della lingua inglese. Il livello di inquadramento previsto è il 1° livello CCNL Commercio e la retribuzione è in grado di soddisfare anche le più brillanti candidature. I candidati, ambosessi, possono inviare un curriculum dettagliato con autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs. 196/03) all’indirizzo e-mail: beltrama@ragazziassociati.com La ricerca ha carattere d’urgenza.
Gratuito
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Verona (Veneto)
Sei un persona precisa e organizzata e cerchi un’occasione per mettere in pratica e accrescere le tue competenze? Ti piacerebbe lavorare con imprenditori e professionisti aziendali? STIAMO CERCANDO TE! Business cloud è una società di Verona, che fornisce consulenza per difendere, finanziare e sviluppare le PMI Italiane, e sta ampliando il proprio organico. RICERCHIAMO ASSISTENTE DI DIREZIONE E COMUNICAZIONE in tirocinio/apprendistato futuro responsabile ufficio relazioni per la sede di Verona. La persona che stiamo cercando, dopo un primo periodo di affiancamento in sede, dovrà essere organizzata, cordiale, responsabile, motivata, empatica ed espansiva, in seguito lavorerà principalmente in smart working. Avrà mansioni di back office, gestione del Customer Relationship Management (software bitrix24), archivio clienti, gestione dei consulenti, primo approccio telefonico e gestione operativa dei social network aziendali. La persona che stiamo cercando verrà affiancata fin dal primo giorno per essere autonoma nella gestione del cliente e delle diverse fasi operative della consulenza aziendale, nonchè dell’aumento della visibilità dell’azienda on line. Offriamo: contratto di tirocinio o apprendistato a tempo determinato, con scopo di assunzione a tempo indeterminato, coordinata in gruppo in smart working nel quale è richiesta la presenza in sede. Formazione continua, ambiente stimolante e concrete possibilità di crescita nel ruolo assistente di direzione e comunicazione di un’azienda in espansione. Chiediamo: diploma di maturità, pc di proprietà, familiarità nell’uso dello strumento in smart working, dei social media e passione per la comunicazione e attitudine ai rapporti interpersonali, disponibilità di partecipare a riunioni e formazione in sede. Completano il profilo, capacità organizzativa, flessibilità e desiderio di miglioramento continuo. NON ASPETTARE CANDIDATI ORA INVIA IL TUO CV
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Roma (Lazio)
contaQ una realtà nel campo dei servizi Customer Relationship Management, ricerca operatori telefonici outbound da impiegare nella vendita diretta per conto di importanti multinazionali. COSA OFFRIAMO • Retribuzione oraria garantita • Formazione iniziale e tutoraggio continuo • Ambiente di lavoro qualificato e qualificante • Premi ed incentivi economici al raggiungimento dell’obiettivo REQUISITI DEI CANDIDATI • Esperienza commerciale pregressa • Efficaci capacità comunicative e abilità nel superamento filtri • Capacità di ascolto e comprensione • Orientamento al lavoro per obiettivi • Buona dimestichezza con il PC • Diploma/laurea Per partecipare alle selezioni, inviare il proprio CV aggiornato e completo di recapito telefonico con autorizzazione al trattamento dei dati personali. I dati personali contenuti nei curriculum saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezione, nel rispetto del GDPR 05/2018– Regolamento Generale sulla Protezione Dati (Regolamento UE n. 2016/679) e Dlgs 196 del 30 giugno 2003. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Roma (Lazio)
ContaQ una realtà nel campo dei servizi del Customer Relationship Management, seleziona risorse Outbound per attività di raccolta fondi per conto di importanti Organizzazioni NON PROFIT nazionali e internazionali. COSA OFFRIAMO Retribuzione oraria garantita Formazione in Azienda per la crescita personale e professionale Un ambiente di lavoro organizzato, dinamico e motivato a sposare importanti cause umanitarie Disponibilità ad orari flessibili REQUISITI DEI CANDIDATI Motivazione a lavorare nel settore del NON PROFIT Efficaci capacità comunicative Forte predisposizione per le relazioni interpersonali Capacità di ascolto e comprensione Orientamento al lavoro per obiettivi Buona dimestichezza con il PC Diploma/laurea Per partecipare alle selezioni, inviare il proprio CV aggiornato e completo di recapito telefonico con autorizzazione al trattamento dei dati personali. I dati personali contenuti nei curriculum saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezione, nel rispetto del GDPR 05/2018 Regolamento Generale sulla Protezione Dati (Regolamento UE n. 2016/679) e Dlgs 196 del 30 giugno 2003. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Roma (Lazio)
contaQ, una realtà nel campo dei servizi del Customer Relationship Management, seleziona risorse Outbound per attività di presa appuntamenti su liste profilate e consensate per conto di società leader. COSA OFFRIAMO • Retribuzione oraria garantita • Formazione iniziale e tutoraggio continuo • Ambiente di lavoro qualificato e qualificante • Premi ed incentivi economici al raggiungimento dell’obiettivo REQUISITI DEI CANDIDATI • Esperienza commerciale pregressa • Efficaci capacità comunicative e abilità nel superamento filtri • Capacità di ascolto e comprensione • Orientamento al lavoro per obiettivi • Buona dimestichezza con il PC • Diploma/laurea Per partecipare alle selezioni, inviare il proprio CV aggiornato e completo di recapito telefonico con autorizzazione al trattamento dei dati personali. I dati personali contenuti nei curriculum saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezione, nel rispetto del GDPR 05/2018– Regolamento Generale sulla Protezione Dati (Regolamento UE n. 2016/679) e Dlgs 196 del 30 giugno 2003. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Roma (Lazio)
contaQ una realtà nel campo dei servizi Customer Relationship Management, per un forte piano di crescita, è alla ricerca urgente di 100 consulenti telefonici per attività outbound su parco clienti con inserimento immediato presso la nostra sede di Roma. COSA OFFRIAMO • Retribuzione oraria garantita • Flessibilità oraria • Premi ed incentivi economici al raggiungimento dell’obiettivo • Ambiente giovane e attento alla motivazione • Possibilità concreta di crescita professionale REQUISITI DEI CANDIDATI • Ottime competenze relazionali e comunicative • Determinazione agli obiettivi e problem solving • Predisposizione a lavoro in team • Diploma/laurea Se vuoi intraprendere un percorso lavorativo all’interno di un’azienda in espansione,che valorizza l’operato delle proprie risorse, allora mandaci il tuo curriculum; se sarai in possesso dei requisiti,verrai contattato per fissare un colloquio conoscitivo. I dati personali contenuti nei curriculum saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezione, nel rispetto del GDPR 05/2018– Regolamento Generale sulla Protezione Dati (Regolamento UE n. 2016/679) e Dlgs 196 del 30 giugno 2003. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Cagliari (Sardegna)
The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
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Firenze (Toscana)
Il nostro progetto (CRA - Centro Ristorazione Autonomo) consiste in una nuova forma di ristorazione. In esso, il membro / cliente è data una quota in un modo diretto per il ristorante, però, escludendo pulisce. Quale è la noia causata maggiore da un pasto? Sicuramente la fase di pulizia dopo il pasto stesso. Quello che presentiamo è così strutturato: 1) dispensa a cui il socio può accedere direttamente con un cestino/carrello dove ci sono tutti i prodotti di qualità. Da essa il cliente sceglie il prodotto direttamente da cucinare e consumare all'interno del CRA; 2) un lavoratore (modello supermercato), attraverso cui il cliente dovrà pagare quanto scelto nel punto 1); 3) per ogni gruppo di clienti affidiamo una cucina indipendente attrezzata per la preparazione dei piatti con l'ausilio di un ricettario che può essere consultato anche prima della fase 1). In questa fase si ha a disposizione tutti gli strumnti e gli utensili da cucina; 4)tavolo separato e indipendente per ogni cliente già attrezzato per la consumazione del pasto preparato al punto 3); 5) cameriere per la fase di pulizia di piatti sporchi e del tavolo su richiesta diretta del cliente; 6) la possibilità di trasferimento di cibo da un tavolo all'altro, aumentando così il livello di coinvolgimento e di relazione interpersonale all'interno del CRA; Il CRA poi, oltre a proporre lo schema sopra descritto, si impegna a cercare di creare una soluzione coinvolgente diversa che permette di organizzare cene divertenti tra amici, anche se non si dispone di una casa e di aumentare le relazioni interpersonali. I prodotti saranno interamente di qualità, di filiera corta, sia in termini di alimenti che bevande e il cliente sarà messo nelle condizioni di imparare e sperimentare molti nuove ricette, senza preoccuparsi di pulizia e spendere molto meno di qualsiasi altro tipo di ristorazione. Infatti le spese (punto 2)), all'interno di un CRA per quattro persone, con carne o pesce, può arrivare fino a € 60-70, mentre in qualsiasi altro ristorante se spendono più, anche se non di più alta qualità, quasi il doppio (circa 100-120 €). Così offriamo ristorazione di qualità, dando al cliente uno spazio piacevole e dinamico, limitando i costi di gestione e il personale, e in particolare quelli del cliente. Our project consists of a new form of catering. In it, the member / customer is given a share in a direct way to the restaurant, however, by excluding it cleans. What's greater boredom caused by a meal? Surely the cleaning step after the meal itself. What we would like to present the following outlines: 1) pantry to which the member can directly access where there are all quality products. From it the customer chooses the product directly to cook and consume inside the CRA; 2) a worker (model supermarket), through which the customer shall pay than selected in step 1); 3) for each independent kitchen table equipped for the preparation of the dishes with the aid of a recipe can also be consulted before phase 1). In this phase it has available all the kitchen's waypons; 4) separate table for each customer already set up for the consummation of the meal prepared in step 3); 5) waiter for the cleaning phase of dirty dishes on request; 6) the possibility of transfer of food from one table to another, thus increasing the level of involvement of interpersonal relationship inside of the CRA; The CRA then, in addition to proposing the scheme described above, is committed to try to create a solution involving and different restaurant allowing to organize dinners fun and and interactive between friends even if you do not have a home and increase interpersonal relationships. The products will be wholly of quality both in terms of the foods that beverages and the customer will be able to learn and experience many new recipes without worrying about cleaning and spending much less than any other type of food. Indeed expenditure (point 2)) inside of a CRA for four people, with meat or fish, can reach up to € 60-70, while in a restaurant if they spend any more, though not of the highest quality, almost double (about 100-120 €). So we offer quality catering sian for foods that beverage, giving the customer a pleasant space and dynamic, limiting the costs of management and staff, and especially those of the client.
40 €
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Italia (Tutte le città)
Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: FIELD SERVICE ENGINEER INFECTION CONTROL LOMBARDIA Our client, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of FIELD SERVICE ENGINEER INFECTION CONTROL LOMBARDIA. Job Purpose: The Field Service Engineer is responsible to perfom the service activities on the field (pre-installation/tender site inspections, installations, maintenance, FSCAs in agreement with the customer requirements. Main Activities: Perform the service activities on customer sites/in-house: in agreement with the customer requirements (on demand, preventive maintenance program) according to the front office service order dispatching and the service manuals/periodic service bulleting; Service reports and technical documents (such check lists, safety electrical tests) completion and delivery to the customer; Spare parts management (stock and re-assortment) in order to ensure the adequate quantity and type of material according the assigned product and customer needs; Reports to HQ and RaQa of technical non conformities using the specific tools; Keeps the valid certification on assigned products; Responsible for the instruments and tools in order to follow the company calibration plan; Contact the customers after the dispatching fron front office in order to pre-clarify the technical issue problem. Skills: Previous experience on technical field activities or in similar roles (at least 3-5 years); Technical High School Diploma or Technical Degree; Product technical knowledge; Technical problem solving attitude; Priority setting capability and organizational skills; Customer centricity approach; Good interpersonale relationship attitude; Communication skills; Team Oriented; Knowledge of Microsoft Office package; Fluent italian and al least basic English Preferable based on Milano Sud or Pavia
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Bologna (Emilia Romagna)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Mantova – Bologna – Reggio Emilia The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Ferrara (Emilia Romagna)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN – ITALIAN PLANTS WATER TREATMENT - FERRARA Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Zona CENTO - FERRARA The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINI
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Lucca (Toscana)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN – ITALIAN PLANTS WATER TREATMENT - LUCCA - TOSCANA Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Zona LUCCA - TOSCANA The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Milano (Lombardia)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. www.knethr.com BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER -NORTH EUROPE / USA Our customer: Solid and renowned production company in the textile sector flooking to expand their team has commissioned us to recruit a BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER - USA / NORTH EUROPE Hierarchical / functional reporting: Owner Main responsabilities: - Development of new business activities, identification and acquisition of new customers within the reference market (specifically in the cruise sector); - Independent management of the relationship with customers; - Data analysis and monitoring of the target sector. Requirements: Qualification: Diploma or Degree. Specific training in the sector is welcome. Years of experience gained in a similar position: minimum 5/8 years of experience gained in a similar role. Reference sector: cruise, food and beverage, food, textile or related. Language skills: fluent English. Applications without this requirement will not be considered. Good knowledge of Italian would be a plus. Computer skills: Excellent use of PC, Office package, e-mail. Personal skills: excellent communication skills, strongly goal-oriented, flexibility and dynamism. Preferential requirements: knowledge of the structure and of the purchasing department within the cruise sector. Offer: Level of placement and proposed salary: to be assessed on the basis of the profile found: subordinate contract, or collaborator with VAT. The salary will be commensurate with the actual experience gained. The goal is a lasting insertion over time. Workplace: Italy, USA and Northern Europe (mainly). Home based is not necessary in a particular place, but availability for travel (including medium-long term) to the reference markets (mainly USA) is required. Planned insertion date: immediate or compatible with the notice of the selected candidate. The selection is aimed at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality and personal hearing with all profiles consistent with what is sought is guaranteed. KNET HUMAN RESOURCES SRL: MINISTERIAL AUTHORIZATION FOR AN INDEFINITE TIME Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Italia (Tutte le città)
Our client, Getinge, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of SENIOR PRODUCT SPECIALIST. With a clinical background, the Senior Product Specialist is the clinical partner of customer training on his/her related products use and application. He/she architects of the success for assigned the product line (advanced monitoring). He/she is also the information gateway between market, customers, sales force and company’s internal resources being the point of reference for all product related enquiries to enhance the customer satisfaction. Key duties and responsibilities: Market analysis Marketing strategies & activities Tender managementKnowledge/Skills/Experience: Key competences/skills & personal qualities: · Strong clinical preparation and competence. · Complete product knowledge and preparation. · Strong presentation and communication skills (verbal and written) · Competence on development of sales tools based on specific USPs · Marketing dynamics knowledge. · Customer satisfaction oriented. · Team Oriented. · Interpersonal relationship skills. · Open minded and creative. · Outstanding organizational skills. · Positive thinking attitude. Experiences: previous background and work experience in the clinical field (1/2 years). IT Skills: Microsoft Office package. Languages: Fluent Italian and fluent English. Please send your application, using this link: https://careers.getinge.com/job/Milan-Senior-Product-Specialist/684481501/ The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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Italia (Tutte le città)
Main Job Scope:Economical and functional main responsibility for all respective programs throughout the entire product life cycle (from pre-acquisition through end of production). Implementation of agreed project goals and responsible contact person to all external and internal costumers Key ResponsibiltiesAttainment of all agreed project goals according to defined criteria (Deadlines, Costs, Quality)Implementation (concept, quoting, program award, product development, supplier selection, launch, post-production performance, & lessons learned) of all supported programs according to Company Program Management System and according to all Program Management related standardized methods and proceduresPlanning and Coordination of all concerned Company locations and of all project tasks related to the following process steps: offer phase, series development phase and series production phase (if applicable).Ongoing controlling and reporting of progress regarding the current programs (Deadlines, Costs, Quality). In case of deviation, definition and implementation of corrective action.Ongoing documentation on program progress and reporting to management. Global Automation brandVery interesting job opportunityRequirements, Qualifications & Competencies:Degree of a Technical University, University of Applied Sciences or Polytechnic Engineering.Several years of relevant experience in the area of Program Management (processes, planning and mentoring of programs)Leading experience in lateral guidance in a matrix environment: drive results and decisions, self-initiative, team orientation, orientation on solutions, communication skills, assertiveness, motivating, people, conflict-solving skills, multi-frame and multinational collaborationMethodological skills: analytical competence, planning and implementation methods, moderating and presentation skills, mentoring and controlling skillsProfound customer orientation and relationship building skills: Keen listener, eloquence both to internal and external costumers on different hierarchical levels, credibility, ability to create trust and commitmentKnowledge of relevant automotive quality standards (GQS, APQP/VDA 6.3, PPAP) Global automotive brand, leader in electro-mechanical componentsVery interesting career opportunity
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