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Digital campaign strategist


Elenco delle migliori vendite digital campaign strategist

DIGITAL BAY SAMSUNG GALAXY TAB S3 9.7 COVER CUSTODIA - SLIM SMART COVER CUSTODIA PROTETTIVA IN PELLE PU PER SAMSUNG GALAXY TAB S3 9.7 SM-T820 / T819 TABLET, BLU + PELLICOLA PROTETTIVA + PANNETTO
  • CHIUSURA STRAORDINARIA: La flip cover per Samsung Galaxy S3 di Digital Bay robusta e ideata in maniera intelligente. Il tablet sempre protetto sia davanti che sul retro
  • FACILE APERTURA-CHIUSURA SICURA: la custodia richiudibile per Tablet si apre e si chiude facilmente con calamita per bloccare la chiusura . Goditi la sensazione di leggerezza pur proteggendo sempre il tuo Tablet. Protetto frontalmente e posteriormente
  • SUPPORTO REGOLABILE : con due angolazioni di visione; Si converte facilmente nelle modalità panorama e tastiera; Perfetto per video-chattare e guardare film.
  • COMPATIBILITA: Concepita per SAMSUNG TAB S3 .
  • SIAMO SEMPRE AL TUO SERVIZIO: Approfitta dell'aiuto e dell'assistenza del nostro servizio clienti già al momento dell'acquisto di un prodotto Digital Bay . La Digital Bay è un' azienda italiana e spedisce tutti i suoi prodotti dall'italia
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DIGITAL BAY SAMSUNG GALAXY TAB S3 9.7 COVER CUSTODIA - SLIM SMART COVER CUSTODIA PROTETTIVA IN PELLE PU PER SAMSUNG GALAXY TAB S3 9.7 SM-T820 / T819 TABLET, VERDE + PELLICOLA PROTETTIVA + PANNETTO
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DIGITAL QURAN SPEAKER 8GB FM RADIO WITH REMOTE CONTROL OVER 30RECITERS AND TRANSLATIONS AVAILABLE QUALITY QUR'AN PLAYER ARABIC ENGLISH FRENCH, URDU ETC MP3 BLUE COLOR
  • Per imparare il Corano: Digital altoparlante corano include 18 famosi diversi recitatori e 15 lingue di traduzione. Gli digitali altoparlante corano sono l'ideale per imparare il corano.
  • Altoparlante Corano Digitale con Telecomando: Usa il telecomando per controllare l'altoparlante del corano e divertiti a recitare l'intero corano.
  • Funzioni Dell'Digitale Altoparlante Corano: Radio FM,funzione MP3, registratore, ecc.È possibile scaricare musica,riprodurla in remoto, godersi l'ascolto e rilassarsi.
  • Facile da Trasportare: L'digitale altoparlante corano è progettato in modo squisito,compatto,portatile e bello.Puoi portare Quran Digital Speaker con te sempre e ovunque.
  • Il Pacchetto Include: Riceverai 1 x altoparlante corano, 1 x caricatore USB, 1 x telecomando, 1 x manuale dell'utente.
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Italia (Tutte le città)
Manage a portfolio of key strategic clientsDevelop and lead initiatives to significantly grow clients' business on e-marketplacesDrive project delivery, analyzing key metrics, implementing appropriate actions, monitoring results, and ensuring timely delivery and achievement of business targetsEffectively articulate insights and knowledge in the form of client deliverables.Utilize the most innovative e-marketplace tools and solutions to scale activities across the client base Fast-Growing StartupOpportunity to make an impact1-2 years of relevant Consulting, eCommerce or Trade Marketing experienceStrong problem-solving skills and analytical mindset with a test-measure-iterate approachExperience working across multiple teams and projects to deliver significant impact on the businessAbility to lead senior client discussionsAbility to manage and prioritize well across competing requirements; project management skills and experience is valuedExcellent communication skills (Italian and English); other European languages (German, French, Spanish) are preferredIT Literacy: high. Proven use of web and associated technologies in driving traffic and sales in an online environment is preferredStrong Excel and Access skills and working knowledge of SQL and JavaScript is preferredBachelor's degree Outstanding scale-up focused on e-commerce servicesExcellent career opportunityFast-growing environment
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Napoli (Campania)
Virvelle Engage, per importante azienda di costumi da bagno e abbigliamento mare, ricerca un Digital Strategist con forti conoscenze di Social Media Management. La risorsa, inserita in un contesto giovanile, dinamico e in forte espansione, si occuperà delle seguenti attività: - Performance marketing – SEO e Campagne SEM - Gestione account social aziendali (Instagram, Facebook, Linkedin) - Creazione piani editoriali - Recruitment e gestione blogger/influencer - Creazione e gestione newsletter ecommerce Il candidato ideale possiede i seguenti requisiti: - Passione per i social media - Esperienza e passione per il settore moda - Ottima padronanza di Adobe photoshop, Office, Google Adwords, Seo, Sem - Ottima conoscenza della lingua inglese - Attitudine a lavorare in team - Intraprendenza e autonomia Sede di lavoro: Terzigno L’azienda propone un contratto a tempo indeterminato full time.
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Italia (Tutte le città)
Develop, execute, analyze and optimize digital marketing campaigns with Amazon Advertising (affiliate, display, search), A/B testing and experimenting various solutions Oversee activities of junior Marketing Specialists and the campaign performance of top client accounts, focusing on keyword selection, weekly and monthly budget performance, KPIs such as ACOS/ROI, CTR and Conversion Provide recommendations to top clients on keyword opportunities, campaign structuring, targeting, and other aspects of paid search in accordance with client goals. Have mindset to scale, optimize and improve operational efficiency within the team, leading the thinking from business side on the internal adtech project Communication to team and management on project development, timelines, and results. Potentially manage a team of 1-2 people (depending on people management experience of the candidate) Analyze campaign and overall client performance by looking at multiple data sources such as web analytics platforms, external data sources, market research and proprietary tools Pure start-up player Digital/E-CommerceRole with high visibilityBachelor's degree or equivalent experience2+ years of hands-on experience in SEM/PPC marketinGGoogle Adwords Certification Ability to build and deliver integrated marketing campaignsAbility to interpret data and make business recommendationsAbility to work in a fast-paced, entrepreneurial environment and manage multiple, competing priorities simultaneouslyPassion for online advertising and a track record of delivering outstanding resultsExcellent presentation, organization and project management skillsMeticulous attention to detailProficient with Excel and PowerPoint / Google Slides (Google Data Studio, Tableau or Power BI experience is preferred) Our client is a leading digital companyCompetitive Salary Package
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Italia
Per strutturata e prestigiosa Azienda Cliente operante in ambito DIGITAL/VIDEO/MULTIMEDIA COMMUNICATION (NO CONSULENZA/NO BODY RENTAL) stiamo ricercando un/a: DIGITAL ART DIRECTOR - E-comm, Web and App AREA We're seeking a skilled and highly motivated Sr. Digital Art Director to join the Brand Creative Team. This specialized role is responsible for the concept development, content creation and optimization, design and execution of digital assets to be used in online advertising and digital marketing. The ideal candidate is someone who is passionate about creating highly-intuitive, beautifully-crafted, well-communicated designs across web, mobile and app.While this role sits within brand creative, the Digital Art Director will be dedicated to the e-comm, web and app teams, and will also work in close partnership with Integrated Marketing. This person will be responsible for the development of digital campaigns that align to our brand in voice, tone and style and must have strong experience across a range of mediums including digital, social, integrated and even traditional media.RequirementsThis role requires a deep understanding of user-centered research, copywriting, interactive development and content strategy with core strengths in design and communication. The ideal candidate is a go-getter who jumps to new opportunities, passionate for their craft and works fast and flexibly to get the job done. This is a fast-paced environment, so attention to detail and the ability to handle multiple projects with ease are a must. You're a visionary and create strategically You keep it together – organized, methodical and timely Own and produce high-quality visual designs, concept ideation, through flows and wireframes, to full-fidelity professional visual design Provide technical input and advice on all projects You lead with energy and passion for your craft, driving innovation in each campaign Ensure timely delivery, to specification, and to quality targets You're a fantastic communicator. Communicate effectively in a cross-functional team and at an executive level Confident in presenting and articulating your design process, inspiration, and decisions to internal stakeholders including C-suite executives Ability to think through feedback and develop alternate creative solutions and optimize on-the-fly Maintain consistent creative quality while applying brand guidelines Perform design review and provide feedback to software developers during development process Be a standard-bearer for our culture and values. Actively practice and evangelize customer-centric thinking You have a passion for amazing brands Education And Experience A solid online portfolio of digital work, specifically for creative brands 5+ years previous experience in an agency or corporate environment. Committed, independent, service-minded with proven client management skills. Thorough understanding and competency with digital design tools (Sketch, Adobe CC) for diverse formats (web, social, video, email, etc.) Solid understanding of typography and layout Deeply understand business goals and challenge its requirements as necessary Solid comprehension of UX principles and their application across responsive web and app environments as well as understanding of the opportunities and limitations of the modern web Rigorous attention to detail Ability to work through multiple iterations and work quickly. Use quantitative data and qualitative feedback to inform the design decisions iteratively Ability to work independently, but also be an excellent collaborator with the team Experience of working in a fast-paced environment where priorities are constantly changing Ability to work within brand style guides to produce work that is both original and on-brand Not afraid of rolling up your sleeves and doing work at all skill levels You have a humble attitude (no egos here!) and are a competent leader Inserimento: immediato. Sede di lavoro: RIMINI Inquadramento e retribuzione indicativi: contratto di lavoro subordinato a tempo indeterminato, full-time, etribuzione in linea con le capacità e con le esperienze effettivamente maturate. RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS Per partecipare alla selezione è possibile iscriversi al presente annuncio o inviare cv aggiornato citando il RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS a: technology@quojobis.it Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03
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Italia (Tutte le città)
assumere la guida di tutte le attività di Engagement del Cliente, a partire dall'Orchestrazione Omnicanale e dalla gestione diretta degli Earned Media (Newsletter, DEM, SMS, Push, etc…) fino ad arrivare alla definizione di una solida strategia di creazione, pianificazione e pubblicazione dei Contenuti multi-mediali ad alto valore aggiunto; coordinare i dipartimenti di Campaign Management e Content Management, per un totale di circa 30 FTE tra risorse interne (15%) ed outsourcers (85%), oltre che gestire un budget dedicato; rivedere in dettaglio ed ottimizzare tutti i processi interni a partire dalla definizione del bisogno fino alla messa a terra finale, con il primario obiettivo di aumentare l'engagement del Cliente finale e la soddisfazione dei requisiti del Cliente interno (es. Digital, Commerciale, Marketing, Servizi); gestire attività di DB activation, Campaign Management e Marketing Automation, garantendo un approccio sempre molto pragmatico oltre che strategico; instillare la cultura digitale e dell'Omni-Channel (o meglio ancora No-channel) a tutti i livelli aziendali ed in tutti i dipartimenti aziendali; supportare la rete vendita agendo da singolo punto di raccordo aziendale per le attività di Engagement del Cliente, condividendo reporting, analisi, insights e qualsivoglia best practice finalizzata a migliorare la performance; monitorare KPIs di performance e creare una cultura aziendale di miglioramento continuo; seguire progetti italiani ed internazionali in ambito CRM / Content / Engagement; garantire, con il supporto del dipartimento legale, il rispetto dei requisiti legali in merito al trattamento dei dati personali e del GDPR. Multinazionale globale in ambito retailPosizione cruciale e centrale rispetto alle strategie dell'azienda10+ anni di esperienza in ruolo similare; Altamente preferibile esperienza pregressa nell'industry Entertainment (meglio se online nativa) e/o Retail; Apprezzata esperienza pregressa in ruoli di Digital Marketing / Experience / Comunicazione o Consulenza; Preferibile laurea in discipline scientifiche / economiche / marketing / comunicazione; Ottima conoscenza della lingua inglese; Forte Passione per il Cliente; Mentalità analitica e passione per i numeri; Capacità di coniugare un'eccellente esecuzione / forte attenzione ai dettagli a pensiero strategico e visione di medio / lungo periodo; Spirito imprenditoriale, problem-solver per natura; Persona disponibile, curiosa, proattiva e con forte motivazione all'auto-miglioramento. Il nostro cliente è un'azienda Multinazionale all'interno del mercato retail.Questa posizione rappresenta un'opportunità unica di unirsi ad un'azienda in fase di completa trasformazione: aziendale, culturale, digitale.
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Napoli (Campania)
CertForm, Agenzia per il Lavoro accreditata dalla regione Campania, per ampliamento interno ricerca un/a DIGITAL STRATEGIST con le seguenti caratteristiche: – Laurea ad indirizzo Marketing e affini – Esperienza di 2/5 anni nella gestione di attività di Digital Marketing e Social Media volte alla Lead Generation (B2B e B2C) svolta presso agenzie, società di consulenza o aziende di prodotto/servizio – Ottima conoscenza di attività SEO e SEA/SEM – Buona esperienza di re-marketing con Google, Facebook e LinkedIn – Conoscenza avanzata delle principali metriche di Web analytics: bounce rate, average time on site, CR, CPA, CPC, etc. – Competenza in MS Excel, PowerPoint e Word – Esperienza di lavoro con le popolari piattaforme pubblicitarie sui social media presenti in Facebook, Twitter e LinkedIn in particolare – Esperienza di lavoro con i più diffusi strumenti di monitoraggio dei social media e con i più diffusi strumenti di gestione dei social media – Esperienza con l’analisi del sito Web utilizzando una varietà di strumenti di analisi tra cui Google Analytics e strumenti di reporting interni – Gradita conoscenza di HTML/CSS, WordPress e amministrazione di siti web La risorsa si occuperà di: – Analizzare il mercato di riferimento, attraverso lo studio delle parole chiave e delle attività della buyer persona e dei competitor. – Utilizzare l’analisi dei dati per ottimizzare le campagne pubblicitarie, monitorando costantemente i dati di traffico e gli analytics. – Ottimizzazione dei contenuti multimodali (testo, rich media ecc) del sito web e delle landing page di riferimento. – Gestire le attività di link building. – Fornire linee guida al copywriter coerenti con i requisiti degli algoritmi dei motori di ricerca – Apportare valore nella definizione di un Piano Marketing: adv onlines (ppc, social media, dem) – Definizione strategica e gestione operativa delle campagne Paid Adv su piattaforme Google e Social (Facebook, Instagram, LinkedIn e Youtube) – Comprensione e ricerca degli obiettivi di brand awareness e lead generation. – Set up dei tracciamenti con Google Analytics – Definizione della strategia social organico in particolare su Linkedin e Youtube – Organizzazione del piano editoriale sui principali canali – Ideazione e scrittura dei contenuti rivolti alle campagne pubblicitarie. – Gestione della Community e dei feedback (recensioni, commenti, messaggistica) – Creazione contenuti web e gestione Social Media (LinkedIn e Youtube) – Individuazione e monitoraggio dei KPI nel rispetto degli obiettivi prefissati Sede di lavoro: Napoli, occasionalmente S. Antonio Abate (NA) Orario: Full time (lun-ven 09:00-13:00/14:00-18:00) Tipologia di contratto: P.IVA Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia (Tutte le città)
La figura verrà inserita nell'area Digital e lavorerà a stretto contatto con il team Programmatic e Planning. Principali responsabilità:Comprendere ed analizzare le esigenze dei clienti per creare nuovi modelli di dati/audience;Sarà responsabile dell'elaborazione delle strategie legate all'analisi dei dati forniti internamente o da terze parti;Gestione diretta con il cliente per quanto riguarda la presentazione della strategia e il monitoraggio delle attività in ottica del rispetto KPI e di ROI;Farsi promotore della condivisione di dati e insight strategici all'interno dei diversi team per elaborare nuove strategie e proposte commerciali a valore aggiunto. Realtà digitale in rapida crescitaClienti Internazionali5+ anni di esperienza maturata in ambito digital marketing o Ad Tech;Conoscenza tecnica approfondita delle piattaforme DMP;Profonda conoscenza del mondo del digital ADV, Programmatic e dell'omni-canale per quanto riguara la pianificazione media;Buona conoscenza degli strumenti di visualizzazione dei dati;Ottime doti analitiche.Agenzia digitale indipendente con un forte focus internazionaleRealtà con un forte focus sull'innovazione e data-driven
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Italia (Tutte le città)
Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
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Italia (Tutte le città)
La famiglia Amarantoidea si ingrandisce! Operiamo nel mercato delle coperture ed è un mercato che sta crescendo molto e molto in fretta  Cerchiamo una persona che possa ricoprire il ruolo di Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist Sei TU la figura che cerchiamo SE: - conosci il settore del marketing digitale e ne sei appassionata/o; - ti piace il marketing e in qualche modo ti appassiona; - sei convinta/o dell’importanza di fare marketing efficace e mirato oggi per chiunque abbia un’attività;; - utilizzi normalmente strumenti tecnologici per vari aspetti del tuo lavoro e della tua vita; - sei solare e ami relazionarti in generale con le persone, colleghi, clienti fornitori ecc; - sai rispettare una scadenza (un ritardo è una forma di scortesia, perché toglie qualcosa a tutti gli altri); - sei organizzata/o; - sai scrivere BENE in italiano (no in copy, in italiano); - conosci la scrittura copy; - sai stare al telefono, meglio se sai essere convincente; - sei autonoma/o e indipendente nel portare a termine un lavoro che ti viene assegnato (significa che se non hai la soluzione, la cerchi e la trovi, in autonomia!); - se sei una/un nerd, curiosa/o, sempre volenterosa/o di imparare qualcosa di nuovo, è top; - hai senso estetico e cura del dettaglio; Di cosa ti occuperai? - Inizialmente dovrai imparare, quindi dovrai leggere e analizzare tutto quel che è il nostro mondo. - Poi ti occuperai di gestire tutti i nostri annunci e tutta la nostra presenza online, lo farei seguendo le indicazioni del responsabile commerciale, ( di cognome fa Amaranto…) ; - Poi ti occuperai di report e analisi dei dati; - Infine, quando sarai pronta/o, ti faremo anche interagire con la clientela. I pro di lavorare con il team di Amarantoidea: - Lavori in un'azienda giovane, con un clima divertente, sana, etica, circondata/o da belle persone, che hanno dimostrato di amare ciò che fanno e di portare risultati concreti ai clienti con i quali collaborano (no-fuffa, sì-cicci Come puoi candidarti? - Manda una email a amarantoidea@gmail.com in oggetto Candidatura Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist AMARANTOIDEA (con Amarantoidea scritto tutto in maiuscolo) allegando il tuo CV e qualche riga di presentazione. Raccontaci quello che vuoi, prova a venderci qualcosa, insegnaci una cosa nuova.  ma scrivi anche semplicemente chi sei, cosa hai fatto, perché vuoi lavorare con noi; Può essere che non riusciremo a rispondere a tutte le candidature, ma sappiate che le apprezziamo davvero TANTO, tutte. Ti aspettiamo a braccia aperte. P.S. Se l'annuncio non fa al caso tuo ma conosci qualcuno che potrebbe avere le caratteristiche richieste, fagli sapere di questo post.
Gratuito
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Italia (Tutte le città)
La famiglia Amarantoidea si ingrandisce! Operiamo nel mercato delle coperture ed è un mercato che sta crescendo molto e molto in fretta  Cerchiamo una persona che possa ricoprire il ruolo di Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist Sei TU la figura che cerchiamo SE: - conosci il settore del marketing digitale e ne sei appassionata/o; - ti piace il marketing e in qualche modo ti appassiona; - sei convinta/o dell’importanza di fare marketing efficace e mirato oggi per chiunque abbia un’attività;; - utilizzi normalmente strumenti tecnologici per vari aspetti del tuo lavoro e della tua vita; - sei solare e ami relazionarti in generale con le persone, colleghi, clienti fornitori ecc; - sai rispettare una scadenza (un ritardo è una forma di scortesia, perché toglie qualcosa a tutti gli altri); - sei organizzata/o; - sai scrivere BENE in italiano (no in copy, in italiano); - conosci la scrittura copy; - sai stare al telefono, meglio se sai essere convincente; - sei autonoma/o e indipendente nel portare a termine un lavoro che ti viene assegnato (significa che se non hai la soluzione, la cerchi e la trovi, in autonomia!); - se sei una/un nerd, curiosa/o, sempre volenterosa/o di imparare qualcosa di nuovo, è top; - hai senso estetico e cura del dettaglio; Di cosa ti occuperai? - Inizialmente dovrai imparare, quindi dovrai leggere e analizzare tutto quel che è il nostro mondo. - Poi ti occuperai di gestire tutti i nostri annunci e tutta la nostra presenza online, lo farei seguendo le indicazioni del responsabile commerciale, ( di cognome fa Amaranto…) ; - Poi ti occuperai di report e analisi dei dati; - Infine, quando sarai pronta/o, ti faremo anche interagire con la clientela. I pro di lavorare con il team di Amarantoidea: - Lavori in un'azienda giovane, con un clima divertente, sana, etica, circondata/o da belle persone, che hanno dimostrato di amare ciò che fanno e di portare risultati concreti ai clienti con i quali collaborano (no-fuffa, sì-ciccia); - Hai a disposizione i materiali, le informazioni e un network (la nostra rubrica!) enorme Come puoi candidarti? - Manda una email a amarantoidea@gmail.com in oggetto Candidatura Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist AMARANTOIDEA (con Amarantoidea scritto tutto in maiuscolo) allegando il tuo CV e qualche riga di presentazione. Raccontaci quello che vuoi, prova a venderci qualcosa, insegnaci una cosa nuova.  ma scrivi anche semplicemente chi sei, cosa hai fatto, perché vuoi lavorare con noi; Può essere che non riusciremo a rispondere a tutte le candidature, ma sappiate che le apprezziamo davvero TANTO, tutte. Ti aspettiamo a braccia aperte. P.S. Se l'annuncio non fa al caso tuo ma conosci qualcuno che potrebbe avere le caratteristiche richieste, fagli sapere di questo post.
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Italia (Tutte le città)
La famiglia Amarantoidea si ingrandisce! Operiamo nel mercato delle coperture ed è un mercato che sta crescendo molto e molto in fretta  Cerchiamo una persona che possa ricoprire il ruolo di Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist Sei TU la figura che cerchiamo SE: - conosci il settore del marketing digitale e ne sei appassionata/o; - ti piace il marketing e in qualche modo ti appassiona; - sei convinta/o dell’importanza di fare marketing efficace e mirato oggi per chiunque abbia un’attività;; - utilizzi normalmente strumenti tecnologici per vari aspetti del tuo lavoro e della tua vita; - sei solare e ami relazionarti in generale con le persone, colleghi, clienti fornitori ecc; - sai rispettare una scadenza (un ritardo è una forma di scortesia, perché toglie qualcosa a tutti gli altri); - sei organizzata/o; - sai scrivere BENE in italiano (no in copy, in italiano); - conosci la scrittura copy; - sai stare al telefono, meglio se sai essere convincente; - sei autonoma/o e indipendente nel portare a termine un lavoro che ti viene assegnato (significa che se non hai la soluzione, la cerchi e la trovi, in autonomia!); - se sei una/un nerd, curiosa/o, sempre volenterosa/o di imparare qualcosa di nuovo, è top; - hai senso estetico e cura del dettaglio; Di cosa ti occuperai? - Inizialmente dovrai imparare, quindi dovrai leggere e analizzare tutto quel che è il nostro mondo. - Poi ti occuperai di gestire tutti i nostri annunci e tutta la nostra presenza online, lo farei seguendo le indicazioni del responsabile commerciale, ( di cognome fa Amaranto…) ; - Poi ti occuperai di report e analisi dei dati; - Infine, quando sarai pronta/o, ti faremo anche interagire con la clientela. I pro di lavorare con il team di Amarantoidea: - Lavori in un'azienda giovane, con un clima divertente, sana, etica, circondata/o da belle persone, che hanno dimostrato di amare ciò che fanno e di portare risultati concreti ai clienti con i quali collaborano (no-fuffa, sì-ciccia); - Hai a disposizione i materiali, le informazioni e un network (la nostra rubrica!) enorme; - Se sei brava/o, ti facciamo diventare bravissima/o. I contro: - Siamo un'azienda dove vige la meritocrazia. Quanto guadagnerai / Che contratto ti faremo? - Rileggi la parte de "I contro" di questa lista. Come puoi candidarti? - Manda una email a amarantoidea@gmail.com in oggetto Candidatura Digital Analyst, Community Manager e Web Content Strategist AMARANTOIDEA (con Amarantoidea scritto tutto in maiuscolo) allegando il tuo CV e qualche riga di presentazione. Raccontaci quello che vuoi, prova a venderci qualcosa, insegnaci una cosa nuova.  ma scrivi anche semplicemente chi sei, cosa hai fatto, perché vuoi lavorare con noi; Può essere che non riusciremo a rispondere a tutte le candidature, ma sappiate che le apprezziamo davvero TANTO, tutte. Ti aspettiamo a braccia aperte. P.S. Se l'annuncio non fa al caso tuo ma conosci qualcuno che potrebbe avere le caratteristiche richieste, fagli sapere di questo post.
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Vicenza (Veneto)
Virtute da oltre 10 anni affianca le aziende nei loro obiettivi di crescita e a migliorare la loro presenza online, tramite attività strategica e operativa di Digital Marketing. Lavorando con noi entrerai a far parte di un Team di professionisti che lavora insieme, perseguendo un obiettivo comune: far crescere il business dei clienti grazie a Consulenze mirate e servizi innovativi di Marketing & Digital Marketing. LE PRINCIPALI ATTIVITA DA SVOLGERE SARANNO:  analizzare il Business e gli Obiettivi del cliente, in sinergia con il Digital Strategist, per sviluppare una strategia di visibilità su Google e sui motori di ricerca (attività da fare, tempistiche, budget,...) 2' massimizzare la visibilità organica dei siti clienti su Google, attraverso attività strategica, tecnica (on site e off site) per migliorare il posizionamento organico 3 reportistica e analisi mensile COMPETENZE ED ESPERIENZE RICHIESTE: esperienza di almeno 2-3 anni come freelance o in agenzia conoscenza dinamiche di link building conoscenza delle dinamiche legate agli algoritmi di Google abilità di analisi degli intenti di ricerca degli utenti ottima conoscenza dei principali strumenti Seo (semrush, seozoom,...)  ottima conoscenza di Google Analytics, Search Console e My Business conoscenza approfondita di Html, Css e Php conoscenza della lingua inglese Sede di lavoro: Bassano del Grappa (VI) | Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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Bologna (Emilia Romagna)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Mantova – Bologna – Reggio Emilia The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Ferrara (Emilia Romagna)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN – ITALIAN PLANTS WATER TREATMENT - FERRARA Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Zona CENTO - FERRARA The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINI
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Lucca (Toscana)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. FIELD TECHNICIAN – ITALIAN PLANTS WATER TREATMENT - LUCCA - TOSCANA Report to: GM Europe Purpose of the role: the purpose of the Field Technician is to support the commercial operations department to implement the activities associated with project execution, delivery and customer support post project completion. This should be completed to a high standard in line with contractual obligations and with a focus on customer satisfaction. The role is based in Northern Italy and the focus will be on assisting local Italian clients. In addition to this, some travel may be required to other European countries to provide installation and service support. Key Responsibilities and Accountabilities • Ensure projects are installed and delivered on time in accordance with Company Standards and with a focus on customer satisfaction • Inquisitive mind, able to troubleshoot and diagnose problems. Able to think proactively about how to resolve/mitigate any potential issues during product installation, commissioning and support. • Documentation of all key data required for gate/meter selection, product installation and commissioning as agreed/signed by customer and/or engineering firm Technical Skills · Willingness to perform aspects of masonry work subsequent to proper training · Able to understand engineering data and plans/drawings · Mechanical and electrical skills as pertaining to but not limited to: o Assembly and disassembly of product o Replacement, programming and support of RTU, instrumentation, solar power systems and motor drives o Replacement of gearboxes o Steel cable tensioning and replacement IT Knowledge · Ability and experience with PLC, SCADA and RTU systems as it pertains to but not limited to: · Data table adjustment/entry · Knowledge of I/O as it pertains to floating point registers and digital points · Communication protocol knowledge Other Skills/Knowledge · Basic understanding of electronics · Knowledge of the agricultural irrigation industry · Occupational health and safety · Knowledge of control theory is beneficial · Strong customer service skills Language Skills: fluent in Italian and strong in English; other languages are beneficial (Spanish, French, Romanian, Arabic) Skills and Qualifications: technical trade qualification; valid driving licence; 2 + years of experience Attribute: Demonstrated effective matrix skills (crosses geography’s and departments) Demonstrated ability to work with all stakeholders (internal/external) Results oriented, motivated, reliable and trustworthy working style Excellent interpersonal skills. Able to communicate with ease at different levels and with people in different locations Excellent written and verbal communication skills Business minded, logical, analytical, good strategist and implementer Well organized, quick thinker Able to work independently and as part of a team Employment type · Full-time · Permanent contract · Salary will be discussed with the selected candidate · Benefits: Company car, PC, mobile phone, company credit card, tools, etc Starting date expected: mid January 2021 Location: Zona LUCCA - TOSCANA The selection is open at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality is guaranteed KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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