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Extended warehouse management


Elenco delle migliori vendite extended warehouse management

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    MANAGEMENT DANS LES ORGANISATIONS PUBLIQUES - 4E ÉDITION : DÉFIS ET LOGIQUES D'ACTION (STRATÉGIES ET MANAGEMENT) (FRENCH EDITION)
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      Italia (Tutte le città)
      Per primario GRUPPO INFORMATICO operante a livello NAZIONALE, con sedi dislocate su tutto il nord italia e che conta su un team di 200 dipendenti, 3800 clienti attivi in portafoglio, organizzato per 4 aree di competenza (SOFTWARE GESTIONALI ERP, SOFTWARE GESTIONI PER IL MONDO DELLA LOGISTICA E DEI TRASPORTI, E COMMERCE e SICUREZZA INFORMATICA), allo scopo di potenziare la struttura commerciale, ricerchiamo: PROJECT MANAGER WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM– INFORMATICA – PADOVA / TREVISO Il candidato, a riporto della DIREZIONE TECNICA, avrà il compito di analizzare le esigenze dell’azienda e la relativa contestualizzazione nell’ambiente software, al fine di creare un dialogo attivo e fidelizzante con il cliente. Inoltre avrà in carico l’analisi della costumizzazione e dell’integrazione dei software sulla base delle esigenze del cliente, la configurazione dell’ERP WMS in linea con il progetto e la redazione della relativa documentazione. Si ricerca una figura con una spiccata capacità di analisi, disponibile al lavoro in team e con ottima gestione del tempo e dello stress. COSA OFFRIAMO: Contratto a tempo indeterminato – RAL 33/42 K in base alla seniority + mbo + auto aziendale Per info e candidature https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_PROJECT_MANAGER_WAREHOUSE_MANAGEMENT_SYSTEM_INFORMATICA_PADOVA_TREVISO_176900261.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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      Italia (Tutte le città)
      Know-How Srl, affermata società di consulenza informatica del gruppo Lutech, che opera nell’ambito di sistemi gestionali ERP, di Business Intelligence e Asset Management, dedicata a grandi aziende e multinazionali, ricerca per la propria sede di Padova CONSULENTE ERP AREA MAINTENANCE e WAREHOUSE MANAGEMENT Le figure saranno inserite nell’area dedicata alla GESTIONE DEI PROCESSI DI MANUTENZIONE e LOGISTICA DEL MAGAZZINO in ambito ICT, con conoscenze di: progettazione e pianificazione degli interventi attraverso la raccolta dati dal campo e l’analisi critica degli interventi, applicazione di strategie manutentive, gestione dei ricambi e delle risorse utilizzate, nonché gestione logistica del magazzino, flussi di vendita/acquisto, flussi di inventario e politiche di stoccaggio. Le figure richieste saranno formate in affiancamento a consulenti e tecnici esperti nella definizione delle strategie e nell'implementazione dei processi, disegnando soluzioni informatiche efficienti e gestendo in outsourcing intere aree funzionali, in importanti progetti aziendali di sviluppo organizzativo, di radicale trasformazione e di System Integration. Il/la candidato/a ideale è un laureato in Ingegneria Gestionale (titolo preferenziale) o ad indirizzo Informatico o Statistico, con buona conoscenza della lingua inglese (scritta/parlata) quale requisito essenziale e degli applicativi Office. E’ gradita inoltre la conoscenza del linguaggio SQL dei Sistemi Operativi (Unix + Linux + Windows), Web Development (HTML + Java + JavaScript) e la familiarità con strumenti di Project management. Completano il profilo ottime capacità organizzative, flessibilità e doti relazionali, predisposizione al lavoro in team e disponibilità ad eventuali trasferte formative saltuarie Italia/Estero, domicilio/residenza preferibilmente in Veneto o Nord Italia. Gli interessati di entrambi i sessi (L.903/77) sono pregati di inviare il proprio CV a [email protected]
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      Italia (Tutte le città)
      Comprovata esperienza nella gestione di operatori logistici Gestione e coordinamento attività di facility management Rispetto, controllo e monitoraggio delle KPI's aziendali Spiccate doti relazionali con stake holders interni ed esterni all'azienda Propensione al lavoro di squadra ed alla costruzione di team focalizzati su obiettivi specifici Definire e declinare obiettivi e tempistiche ad i suoi riporti diretti Assicurare il rispetto quotidiano delle linee guida in materia di Food Safety, Hygiene and Security Standard Garantire l'accuratezza dello stock management (qualitativo e quantitativo) Ottime opportunità di crescita Importante società Multinazionale di Logistica e DistribuzioneWAREHOUSE LOGISTIC MANAGER Dinamico, mentalità aperta al cambiamento e proattiva Capacità decisionali e di gestire la pressioneDoti analitiche, gestionali, problem solving, relazionali e di leadership Laurea in disciplina tecnica (preferibilmente ingegneria) Importante società Multinazionale di Logistica e DistribuzioneOttima opportunità di carriera.Salario da 38.000 €/anno a 42.000 €/anno
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      Padova (Veneto)
      Sap fi-co-sd-mm-wm-ewm Cogli l’attimo… Punta in alto e dai slancio alla tua carriera professionale RICERCA CONSULENTI SAP FI, CO, SD, MM, WM.EWM G.A.M. Group Srl ricerca per potenziamento organico del nostro cliente finale i consulenti SAP FI, CO, SD, MM, WM, EWM. Le figure si occuperanno di implementare progetti e della manutenzione evolutiva in area: Financial Accounting (FI), Controlling (CO), Sales Distribution (SD), Material Management (MM), Warehouse Management (WM) Extended Warehouse Management (EWM) Seguendo la metodologia ASAP (analisi, customizing, testing, go live e supporto post go live). Relazionandosi costantemente con gli utenti, avranno la possibilità di acquisire una conoscenza approfondita dei processi aziendali. I requisiti richiesti sono: -Buona conoscenza della lingua inglese -Massimo 4-10 anni di esperienza su configurazione moduli FI, CO, SD, MM, WM, EWM ed esperienza sulla metodologia ASAP - Flessibilità, attitudine al problem-solving, buona capacità organizzativa e di analisi, spirito di collaborazione, propensione a lavorare per obiettivi e nella gestione di progetti - Disponibilità alle trasferte nazionali. Verranno presi in considerazione solo candidati residenti in Veneto Sede di lavoro di riferimento: Veneto TIPO DI CONTRATTO Tempo Indeterminato TIPO DI IMPEGNO Full time Dal lunedì al venerdì dalle 9-13 e dalle 14 alle 18 SEDE DI LAVORO Padova SMART WORKING consentito almeno 1+ gg a settimana PREMIALITA’ AZIENDALE Riconosciuta a raggiungimento obiettivi concordati, legati principalmente al fatturato personale, alla presentazione nuove risorse, alla creazione di nuove opportunità commerciali E ANCORA Opportunità di formazione/crescita e Certificazione competenze Valore al tempo personale e familiare Contattaci ed invia il tuo CV* scrivendo a • ****@****.** (utilizza il modulo di contatto per inviare email) • ****@****.** (utilizza il modulo di contatto per inviare email) • *Inviate vostro curriculum vitae dettagliato, con l’autorizzazione al trattamento dei dati personali secondo il Regolamento UE 2016/679 (GDPR). Inserzionista: G.a.m. Group Srl
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      Italia (Tutte le città)
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      Italia
      For an estimated Customer, a multinational company worldwide leader in Logistics we are searching for a: Logistics Senior Engineer Mission Reporting to the COO, become a warehouse process expert and WMS super user during the implementation of recently acquired warehouse operations for Consumer Electronics. Key Responsibilities - support and guide Logistics Service Provider on the processes, systems and management of the operations; - be system and process owner and continuously optimize warehouse utilization and efficient routing; - support implementation setup and configuration of WMS; - become the linking pin between LSP and the central management team in Milan regarding daily operations; - coordinate warehouse, analyse process and suggest system changes for new commercial propositions; - be involved in KPI monitoring and analysis, and weekly operations review sessions with LSP; - coordinate communication and activities between central management team and LSP. Requirements - Bachelor's or Master's degree in Logistics Engineering or Business Administration; - 5+ years' experience in the same role; - significant experience in warehouse processes and WMS systems; - hands-on mentality, eager to take initiative and new opportunities; - conceptual and analytical thinker with the perseverance to achieve targets; - fluent in English (written and spoken); - Good MS Office skills; - open to other cultures and social. Place of work: Lodi area The Company is offering attractive conditions and a pleasant working environment.
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      Italia (Tutte le città)
      This role is responsible for the management of Production and Materials Planning, Inventory Control and Planning, Sales and Operations Planning, Warehouse Operations and Logistics. This position will work with Manufacturing, Quality, Finance, Sales & Project management and other relevant functional teams at the site. The Supply Chain Head must be able to negotiate and implement lean processes by developing creative solutions and forward-looking strategies and must have demonstrated ability to lead through influence. In collaboration with site teams, develop processes and Key Performance Indicating metrics, utilizing the ERP system to provide timely visibility and tracking of materials and finished goods status across the supply chain. The main responsabilities are:Direct the work of the Master Schedulers, providing expertise and assisting functional leads in identifying risks and evaluating capacities required to support production, storage and other capacities.Maintain best practice KPI metrics and dashboard(s) to measure site execution, customer service and performance of Supply Chain processes.Ensures the management of the introduction and obsolescence of materials throughout product life cycle. Positively affects cash flow and cost of goods by consistently maintaining costing accuracy, supporting the order execution process and managing inventories.Continual and transparent communication with peers to determine the status of assigned projects. Expedites operations, including all functional groups, to prevent delay of schedules. Alters schedules through the Sales and Operations Planning to meet unforeseen conditions.Utilizes a collaborative and consensus approach to ensure customer needs are well represented and met.Manage the team providing professional guidance in terms of performance appraisals and team empowermentPerforms other job duties as required. Supply Chain Head - Multinational API companysupply chain - multinationalTo perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily. The requirements listed below are representative of the knowledge, skill, and/or ability required. Education and/or Experience Minimum 5 years' experience in turning around supply chain organizationsDegree required: Bachelors, preferred: Masters or MBA focused in Supply Chain, Business Management, Finance, EngineeringFamiliarity with Supply Chain concepts, Import/Export rules, transportation and warehousing requirementsMust be organized, possess time management skills, have the ability to deal with ambiguity and be able to manage changing priorities. Leads, motivates, and develops direct reports and peers.Possesses excellent communication, analytical, problem solving and decision making skills.Ability to perform work under general direction and normal business pressuresVery good English Knowledge Preferred ExperienceKnowledge/experience with SAP ERP system or comparable ERP systems.Previous process manufacturing and planning experience.Pharmaceutical environment or similarAPICS certification & Lean Six Sigma Certification as a plusClear understanding of Supply Chain Best PracticesAbility to work and succeed in a global environment and people management Our client is an important American multinational company that deals with active pharmaceutical ingredients. We are looking for 2 Supply Chain Head figures for 2 Italian sites in the north-west Milan area and south-west Milan.Ottima opportunità di carriera.
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      Cagliari (Sardegna)
      The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to the invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system. Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. Temporary contract is offered. The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system (SAP) Knowledge of goods handling systems (MB51, MB04, MMBE) Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Excellent knowledge of SAP Good english, written and spoken Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. Temporary contract is offered. The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com, the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Our client, Getinge Italia, a company operating in the medtech sector, has commissioned us to research a figure of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST. Job Purpose: the CSS is the Customer reference point being responsible for order management – from incoming order to invoicing – ensuring satisfaction through timely product delivery. Key Duties and responsibilities: Order management in the ERP system (SAP) Knowledge of goods handling systems (MB51, MB04, MMBE) Sending of purchase orders to vendors (intercompany or third parties) Delivery time monitoring interacting with vendors (by e mail, calls) Monitoring and managing deliveries to the customer. Sales orders invoices creation and support in solving e-invoicing issues. Support to finance department for solving issues linked to purchase orders and sales orders. Support to the Customer Service Manager for the monthly Net Sales forecast. Manage any product return process following the reverse process from customer to the warehouse. Skills: Excellent knowledge of SAP Good english, written and spoken Strong phone contact handling skills and active listening Familiar with CRM systems Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Adaptability Ability to Work Under Pressure Positive Attitude Languages: Native Italian speaker and fluent in English. MEMBERSHIP IN PROTECTED CATEGORIES WILL BE PREFERENTIAL Temporary contract is offered (3 months) The position is open to both men and women (L. 903/77 e L. 125/91). “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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