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Sales consumer


Elenco delle migliori vendite sales consumer

CONSUMER BEHAVIORAL STUDY ON THE PURCHASE OF VEGETABLE OIL: INFLUENCE OF EXPLANATORY FACTORS OF CONSUMER BEHAVIOR ON THE DECISION TO PURCHASE VEGETABLE OILS
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      SALES BIBLE: THE ULTIMATE SALES RESOURCE
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        Italia
        C2C - Close To Consumer è una società di Gi Group attiva nel settore delle promozioni di vendita, del merchandising e dell'organizzazione di eventi. CHI CERCHIAMO: Un/a addetto vendita per un importante brand leader nel settore degli occhiali di fascia alta, di lusso e sportivi all'interno della Rinascente di Milano. RUOLO: La risorsa si occuperà di: - Vendita diretta - Gestione/soddisfazione cliente - Gestione corner REQUISITI:- Precedente esperienza in ambito vendita assistita, nel settore luxury- Conoscenza lingua inglese fluente (livello B2)- Ottimo standing- Grandi capacità relazionali- Proattività, precisione e motivazione- Attenzione al cliente QUANDO: L'attività avrà inizio da Settembre. L'impegno sarà full time (lunedì - domenica, riposo il martedì) E' richiesta la conoscenza della lingua Inglese.
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        Italia
        C2C - Close To Consumer è una società di Gi Group attiva nel settore delle promozioni di vendita, del merchandising e dell'organizzazione di eventi. CHI CERCHIAMO: Un/a addetto vendita per un importante brand leader nel settore degli occhiali di fascia alta, di lusso e sportivi all'interno della Rinascente di Roma Tritone. RUOLO: La risorsa si occuperà di: - Vendita diretta - Gestione/soddisfazione cliente - Gestione corner REQUISITI:- Precedente esperienza in ambito vendita assistita, nel settore luxury- Conoscenza lingua inglese fluente (livello B2)- Ottimo standing- Grandi capacità relazionali- Proattività, precisione e motivazione- Attenzione al cliente QUANDO: L'attività avrà inizio da Settembre. L'impegno sarà full time (mercoledì - domenica, 8 ore per turno) E' richiesta la conoscenza della lingua Inglese.
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        Teramo (Abruzzo)
        FL Group per ampliamento organico è alla ricerca di 5 nuove figure da inserire all'interno della struttura. La figura si occuperà di promuovere prodotti energetici e telecomunicazione per i piu' noti brand del mercato sia sul segmento business che consumer. Proposta dedicata anche a venditori door to door e/o strutture già formate. richiediamo: -esperienza nel settore delle vendite -automunito -voglia di mettersi in gioco e di crescere all'interno di una realtà sana -conoscenza del territorio offriamo: -pagamenti anticipati -crm monitoring caricato -back office -strumenti aziendali necessari per lo svolgimento dell'attività per info inviare cv con autorizzazione al trattamento dei dati personali.
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        Italia (Tutte le città)
        Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
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