Sales representative travel
Elenco delle migliori vendite sales representative travel
TRAVEL & ANIMAL THEMED WINE CHARM SET REGALO CON 20 BEAUTIFUL WINE CHARMS
- Non perdere traccia di chi è il vetro. Sappiamo tutti che possono sembrare uguali.
- Questo pacchetto contiene due set separati e venti ciondoli dalla forma unica.
- Hanno abbastanza forme per godersi un bicchiere da soli o quando si organizzano cene più grandi.
- Set di 10 ciondoli a tema World Travel – Dieci forme uniche portano alcune delle località più iconiche del mondo al tuo bicchiere di vino.
- Set di 10 ciondoli a tema animale: dieci ciondoli a forma di vino unici per celebrare l'amore per gli animali alla prossima festa o degustazione di vini.
Vedi prezzi in Amazon
TRAVEL DIALOGUES BY FRANCESCO CAFISO (2011-08-03)
- Travel Dialogues by Francesco Cafiso (2011-08-03)
Vedi prezzi in Amazon
TRAVEL DUDE ORGANIZER VALIGIE | CUBI CON COMPRESSIONE | REALIZZATI CON BOTTIGLIE DI PLASTICA RICICLATA | SET DA VIAGGIO PER ZAINI O BAGAGLI A MANO | ORGANIZER VALIGIA (BLU / 4 PEZZI)
- ORGANIZZAZIONE ➔ Con i cubi organizzatori TRAVEL DUDE puoi rapidamente organizzare i tuoi vestiti e tenere traccia dei tuoi effetti personali
- COMPRESSIONE ➔ Le cerniere aggiuntive comprimono i vestiti al minimo per salvare spazio
- MULTIFUNZIONALITÀ ➔ Grazie a una delle due grandi tasche divisa in comparti (impermeabile e traspirante) è possibile separare i vestiti bagnati da quelli asciutti
- ECO-SOSTENIBILE ➔ I nostri cubi organizzatori sono creati con bottiglie di plastica riciclate. Con i nostri cubi ecosostenibili aiuta a risparmiare energia, CO2 e rifiuti di plastica
- ADATTI A TUTTI I VIAGGIATORI ➔ I cubi organizzatori hanno le dimensioni ideali per valigie in volo, borse da viaggio, weekender, zaini e valige a mano. Sia che tu viaggi per lavoro o divertimento, i nostri cubi organizzatori semplificano il tuo viaggio
Vedi prezzi in Amazon
Italia (Tutte le città)
Il nostro cliente è unazienda multinazionale presente in oltre 20 paesi, che produce e commercializza prodotti per il settore idro-termo-sanitario. Con una piccola filiale collocata a ovest di Milano, in Italia la struttura sta conoscendo un momento di veloce crescita economica. Una gamma completa di soluzioni di alta qualità e dal design innovativo, lesperienza ed una lunga tradizione sono la garanzia del marchio che è diffuso ed apprezzato in più di 80 Paesi nel mondo. La risorsa ricercata verrà inserita come Sales Representative allinterno struttura commerciale e, a diretto riporto al Sales Manager Italia, sarà di supporto a tutte le iniziative volte allincremento del sell out. Più in dettaglio si occuperà di: Pianificare e gestire una presenza costante sui punti vendita dei propri distributori Allestire lo stand finalizzato alla promozione dei prodotti allinterno dei punti vendita Presentare i prodotti e offrire supporto tecnico al cliente finale Orientare i potenziali clienti all'acquisto del prodotto Organizzare e gestire campagne promozionali sui punti vendita Analisi di mercato e analisi della concorrenza, raccolta dei feedback sul prodotto da parte del cliente finale Individuare i bisogni formativi dei punti vendita al fine di suggerire le soluzioni più appropriate Gestire la reportistica. Fattori indispensabili per unottimale copertura della posizione sono un forte orientamento al cliente ed agli obiettivi, ottima capacità di comunicazione/relazione e di interazione in un team professionale e armonico. Il candidato ideale è una persona dotata di spirito di iniziativa e proattività, autonomia, determinazione ed orientamento allobiettivo, passione per le vendite e aperto a viaggiare quasi per il 100% del proprio tempo. Sede di lavoro: Lazio o Toscana. Disponibilità ad effettuare frequenti spostamenti sul territorio nazionale (soprattutto nellarea del Centro Italia (Emilia Romagna, Marche, Toscana, Lazio, Campania) ed eventualmente allestero. Contratto, inquadramento, retribuzione: contratto di apprendistato o a tempo indeterminato più benefits (auto, pc e cellulare). Retribuzione e inquadramento saranno commisurati alle reali capacità ed esperienze del candidato. Requisiti: - Diploma o laurea triennale o specialistica - Patente B - Gradita esperienza anche breve nella vendita o nella promozione di prodotti - Una buona conoscenza della lingua inglese potrebbe essere un plus - Predisposizione e passione per le attività a forte impatto relazionale La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi. Inviare dettagliato curriculum vitae in italiano con autorizzazione al trattamento dei dati personali ex Reg. UE 679/16 al seguente link: https://jobs.futuremanageralliance.com/job/viewAd.php?job_id=48&jobType=sales-representative-in-italy--lazio-roma&companyName=future-manager-recruitment Oppure alla mail: fieldspecialist@futuremanager.it
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Il candidato selezionato avrà le seguenti responsabilità:Definizione e sviluppo dell'attività commerciale al fine di assicurare adeguata copertura del territorio;Gestione degli ordini provenienti dai clienti assegnati e seguiti;Svolgere le attività di Brand Management e Trade Marketing in accordo con la Direzione Commerciale;Gestire e raggiungere gli obiettivi prefissati attraverso anche attraverso attività di merchandising messi a disposizione dall'azienda;Attività di monitoring e reporting della propria attivitàRealtà aziendale dinamica e orientata all'innovazione di prodottoSales Representative GDO Il candidato ideale presenta i seguenti requisiti:Pregressa esperienza in solide realtà all'interno del settore FMCG e sul canale GDO;Disponibilità a muoversi sul territorio;Ottima conoscenza dell'inglese;Capacità di organizzare e pianificare autonomamente il proprio lavoro;Ottime doti relazionali e di comunicazioneRealtà aziendale di riferimento nel suo settore, in grande crescita e ad elevato tasso di dinamicità.Ottima opportunità di carriera all'interno di un tessuto aziendale in grandissima crescita.Salario da 25.000 /anno a 35.000 /anno
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Mansione Randstad Italia, specialty Office di Milano, ricerca per importante azienda cliente operante nel settore Delivery Food un: SALES Responsabilità La risorsa inserita in un contesto dinamico, interculturale e stimolante dovrà, nella sua posizione da SALES, occuparsi dell'attivazione di nuovi clienti attraverso liste locali che gli verranno assegnate ma anche attraverso la ricerca attiva sul mercato. L'attività si svolge per il 50% out side. (durante l'emergenza sanitaria legata al Covid-19 l'attività si svolgerà da remoto) Competenze Si richiede: -Laurea triennale o magistrale -ottima conoscenza della lingua inglese -ottime capacità relazionali e comunicative -ottima capacità di negoziazione -predisposizione alle pubbliche relazioni - è gradita esperienza pregressa nella mansione, preferibilmente da settore food Si offre iniziale inserimento in somministrazione, scopo assunzione. Sede di lavoro: Milano CCNL commercio, RAL commisurata all'esperienza della risorsa individuata.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
IMPIEGATOA SALES REPRESENTATIVE Ricerchiamo per importante azienda nel settore arredo e vetrine refrigerate un Impiegatoa Sales Representative: La risorsa, riportando al Sales Manager, si occuperà di: * Selezionare potenziali lead e contattarli tramite vari mezzi (discovery call) * Analizzare i dati provenienti dai CRM * Creare contatti attraverso cold-calls, e-mail o altri mezzi di comunicazione * Far conoscere il prodotto attraverso presentazioni e dimostrazioni * Raggiungere le quote mensili previste dal Sales Manager * Acquisire ordini da clienti già esistenti e soddisfare le loro richieste * Mantenere aggiornati i dati riguardanti i clienti * Fornire dei report settimanali e mensili * Mantenere degli storici aggiornati per permettere la valutazione del suo lavoro * Raccomandare possibili miglioramenti nell'esperienza del cliente Il candidato ideale: * Ha maturato una esperienza (almeno 2/3 anni) all'interno di realtà di vendita di medie/grandi dimensioni * Ha conseguito una laurea in economia aziendale, marketing, comunicazione o materie affini * Ha una conoscenza tecnica dei materiali e componenti * Ha ottime doti di comunicazione scritta e verbale, ottime capacità interpersonali, empatia, abilità nell'instaurare facilmente un rapporto con i clienti, buone doti negoziali ed organizzative * Ha una buona conoscenza della lingua inglese * Ha buone competenze informatiche, comprendenti il pacchetto Office ed i principali ERP (preferibilmente SAP) * Ha familiarità con sistemi di CRM * Ha la capacità di lavorare sotto pressione e in un ambiente lavorativo dinamico * È ambizioso e motivato nel raggiungimento degli obiettivi Si offre contratto Full Time a Tempo Indeterminato con RAL commisurata all’esperienza del candidatoa Luogo di Lavoro: Bastia Umbra (PG)
Vista prodotto
Torino (Piemonte)
Our mission is to deliver the best quality TPD compliant vaping products to our customers, whatever their level of experience. Field Sales Representative Operating area: TORINO, Italy If you are a dynamic sales professional ready for the next step in your career, this is your opportunity to play an important role in the establishment of a market leading international company in one of the world's most exciting retail markets. ABOUT THE ROLE Manage sales of the company’s e-cigarette and e- liquid products within a defined geographic area. Ensure consistent, profitable growth in sales revenues. Identify objectives, strategies, and action plans to improve short and long-term sales. Maximise the sales of products Establish, maintaining and managing sales accounts and relationships Reach the targets and goals set for geographical area Increase business opportunities through various routes to market Participate in trade events and other marketing activities Analyse sales figures, reports accurately on daily, weekly, monthly and quarterly basis on sales results, forecast, and pipeline Collect customer feedback and market research ESSENTIALS Experience in managing multiple accounts Ability to operate in fast growing market & handle the competition Sales experience in a vaping, electronic cigarettes or tobacco market will be a plus Proven track record of success in sales Positive, competitive, dynamic and results driven attitude Excellent communication and professional approach Good time management skills and the ability to prioritise Ability to communicate in English WHAT WE OFFER Performance based bonus Car allowance Phone allowance Job Types: Part-time, Contract, Permanent
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Il/la candidato/a si unirà al team di vendita e avrà le seguenti responsabilità:Visitare i clienti in Lombardia per supportare gli ordini e le informazioni sui prodotti massimizzando la soddisfazione e le vendite dei clienti;Creare report di visita per garantire continuità nel servizio e registrazioni di informazioni di mercato;Raggiungere nuove opportunità di business;Formulare piani strategici con il responsabile delle vendite massimizzare le vendite future e realizzare obiettivi;Rappresentare l'azienda a fiere ed eventiMultinazionale produttrice di accessori per lo SportSales RepresentativeIl/la candidato/a ideale ha le seguenti caratteristiche:Almeno 2 anni di esperienza di vendita in un settore pertinente;Passione per lo sport;Ottime capacità di comunicazione;Atteggiamento proattivo;Buone capacità analitiche;Laurea;Buona conoscenza della lingua ingleseMultinazionale produttrice di accessori per lo SportOttima opportunità di carriera.Salario da 28.000 /anno a 30.000 /anno
Vista prodotto
Treviso (Veneto)
Visual Storymaking S.r.l. con il marchio Multistudio è impegnato nelle produzioni fotografiche e video, mentre il brand Multistudio4Business è un'agenzia data driven. Cerchiamo un operatore/operatrice per primo contatto telefonico con nuovi possibili clienti, attraverso una presentazione delle nostre attività e presa appuntamento per i nostri agenti. Contratto di lavoro: part time Attrezzatura: propria per il lavoro da casa, ma sono disponibili un cellulare e un computer aziendali per il lavoro in ufficio.
Vista prodotto
Parma (Emilia Romagna)
Leader in innovative hydraulic pumps technology. The Company operates in major market segments such as: Industrial as well as Mobile Equipment, Oil & Gas, Power Generation and through Dealers or with OEM’s. The company is situated in the northern part of Italy. For the European Sales Team we are selecting a dynamic and goal oriented SALES AREA MANAGER German Speaking Countries –Area DACH The Candidate will operate in close collaboration with the European Sales Director. He/She will also have frequent interactions with different internal functions for: • quotations and orders processing • the development of specific projects and • new products and applications. The candidate will be part of the European Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other German Speaking industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the Sales of the Company • scout new application opportunities and Customers • deal with and manage customers like system integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with sales experience, preferably within the hydraulic market. Knowledge of English and German language, as well as a track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet has 3-5 years Sales Experience, is curious, eager to learn and motivated by success and good results, which he/she achieves through strong team spirit, committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and “time manager”. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory, the European Head office is situated in Italy. Company Head Quarter: Piacenza, Area Emilia-Romagna
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Leader in innovative hydraulic pumps technology. The Company operates in major market segments such as: Industrial as well as Mobile Equipment, Oil & Gas, Power Generation and through Dealers or with OEM’s. The company is situated in the northern part of Italy. For the European Sales Team we are selecting a dynamic and goal oriented SALES AREA MANAGER German Speaking Countries –Area DACH The Candidate will operate in close collaboration with the European Sales Director. He/She will also have frequent interactions with different internal functions for: • quotations and orders processing • the development of specific projects and • new products and applications. The candidate will be part of the European Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other German Speaking industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the Sales of the Company • scout new application opportunities and Customers • deal with and manage customers like system integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with sales experience, preferably within the hydraulic market. Knowledge of English and German language, as well as a track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet has 3-5 years Sales Experience, is curious, eager to learn and motivated by success and good results, which he/she achieves through strong team spirit, committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and “time manager”. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory, the European Head office is situated in Italy. Company Head Quarter: Area Emilia-Romagna How to apply for this position Please send your application, including your CV updated, a covering letter is appreciated also indicating your current salary, to our Senior Executive Consulting: Susanne Kristiansen - mail: s.kristiansen@kpconsulting.it All applicants in line with the “ideal candidate profile" will be contacted within (1) one week time by phone or for a first Skype Interview. K&P Consulting is a registered Company, Ref. No 39/0002041, K&P Consulting invites all candidates (Law 903/77) to read the privacy statement (Article 13 of Legislative Decree 196/2003) on the website www.kpconsulting.it ?
Vista prodotto
Bologna (Emilia Romagna)
Compagnia leader nel settore del turismo esperenziale ed e-marketing che opera in oltre 120 paesi nel mondo, cerca 10 candidati con la passione per i viaggi e la promozione digitale. Non è un lavoro di vendita porta a porta ma di promozione della piattaforma aziendale in qualità di agenti indipendenti. Il nostro team sarà felice di offrirvi assistenza continua e gratuita e di aiutarvi a scegliere le strategie di marketing migliori. La formazione per questo lavoro è totalmente gratuita. La compagnia offre: - rendita mensile crescente proporzionata alle prestazioni del candidato - provvigioni su vendite e su attività promozionali - bonus mensili e annuali Cerchiamo talenti con attitudine imprenditoriale, intraprendenza e ottime capacità comunicative. Richieste doti di comunicazione con terzi. Non è richiesta la P.IVA. Non esitate a contattarci per maggiori informazioni.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
The role will have the following main responsibilities: Implementing strategies, policies and procedures for HR administration of the company. Manage all the HR areas such as: recruitment, training, development, compensation and benefits Being a reference point for employment contracts and for the compliance with labour legislation and company policies concerning staff management; Being the company's reference point for relations with the external firm handling the payroll; Attracting, recruiting and keeping talent with the required quality, following policies and requirement of the position, using methodology and tools that guarantee assertive recruitment processes Implementing at local level the group's periodic surveys on staff satisfaction and implementing any possible measures. Designing incentive schemes and performance objective plans. Implementing strategies and policies of compensation based on salary competition and internal equity of the company. Managing and monitoring processes such as: salary increases, performance appraisals, analysis of job descriptions, position assessments; Assisting the management in business, organisational and decision-making processes; Promoting company initiatives such as team-meeting activities, as well as presentations and internal communication. Fast growing multinational companyHR Representative - Part Time6-8 years' experience in HR; Knowledge of Italian labour legislation; Advanced level of English, both written and spoken; Willingness to travel abroad for short periods; Personal qualitiesExcellent communication skills, both oral and written; Efficient, driven work ethic; Ability to work independently and initiative; Putting the needs of the company first; Organisational savvy; Our Client is a fast growing Company, world leader in its own sector Great opportunity to join a fresh and fast moving environment
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
La figura ricercata si occuperà di Sviluppare nuovi contatti e relazioni tramite attività dirette e con il supporto della struttura Proporre al mercato ed a referenti di alto livello partneship e accordi commerciali Gestire la relazione con i clienti anche dopo la chiusura del contratto o della partnership Gestire la reportistica e la strategia di sviluppo sul cliente Gestire la relazione con grandi clienti e portare valore tramite attività di up e cross selling Generare e nuovi contatti sfruttando lead e azioni generate dal marketing/eventi Senior Sales Manager - Travel & TurismoAzienda leader del settore Travel e TurismoEsperienza nel ruolo di almeno 3 anni Provenienza dal mercato di riferimento: tourism/travel Capacità di gestire relazioni con C - Level aziendali Spiccate doti commercialiAzienda leader del settore travel e turismoOttima opportunità di carriera.Salario da 45.000 /anno a 65.000 /anno
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Descrizione Are you always the local guide, restaurant-picker and hotel connoisseur in your friend circle? Is traveling in your blood? Feels like you and Majorel should have a talk! Is traveling what makes you talk? And on top of that, you love to help people out? Let’s combine spirits and join our team as a travel and tourism success agent! Who we are: We’re Majorel. We design, deliver and differentiate customer experience on behalf of some of the world’s most respected brands. At Majorel we serve customers accross the world. We support them at any time, through every device and in the manner they expect from their brands. We speak their language wherever they are and whatever their culture. At Majorel we combine the best of people, technology and innovation to deliver real value to our clients. We are committed and we believe in equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions are open to people with disabilities. We ensure compliance and all prevention regulations are met, guaranteeing the care for our people’s health and safety both at our facilities and teleworking. Our mission: We create amazing customer experiences that people value and we are proud of. By combining talent, data, and technology. We deliver real impact for our partners. We are driven to go further. Your Responsibilities: •Providing superb support the way you would want to be treated during your vacation! •Inform your customers about the products and services the project provides, and make sure this also includes their policies and processes in a friendly manner •Be aware of current traveling destinations and holiday trends •Evaluate problems and complaints of the callers and provide proper solutions to them (chat, e-mail, phone calls) Your profile: •Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction •Excellent language skills (at least C1) in Italian and English, both spoken and written •Customer service-orientated and a high focus on customer satisfaction •Strong administration and organization skills •Keen eye for detail to ensure high accuracy •Very good PC skills •Availability to work on shifts •Team work •A previous experience in Customer Service or similar business is a plus (B2B) Our offer: •Starting paid training path •Continuous improvement and product training •Modern and multinational working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection •Excellent reputation as responsible employer •Welcoming and inclusive environment •Shift system (from Monday to Sunday from 7am to 11 pm; festivities included) •Work is performed in our facilities and in teleworking •Belonging to a great international company where you will constantly be learning
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Ricercamy.com,the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING Our client is a multinational company in the automation sector and ask us to search a KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING. Job description: ▪ Experience in Key Account Management and Business/Market Development. Ideally some background in Product Management and Marketing for technical products; ▪ Several years in the Italian banking industry with a network to some of the major Italian banks, ideally in the ATM Business. ▪ Sales & Relationship Management to Key Prospects/Customers in the Italian banking industry (Key Account Management). ▪ Develop and establish KEBA as a solution provider at this Prospects/Customers ▪ Enhance and execute the Go-To-Market Strategy and the Business Plan together with the Italian and Austrian Team ▪ Managing the Business relationship to Key Partners in Italy (IT-Centers, SW and local HW Development Companies, …) Skills: ▪ Very good communicative and social skills. ▪ Analytic and strategic thinking / (ideally technical background) ▪ Willingness to travel ▪ English – business fluent Place of work:Milan “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Knet HR is a leading Recruitment Consulting Company that operates at a National and International level with specific divisions: - Head Hunting division - Temporary Management Division - Top Manager division - Middle Management Division - Professional Studies Division Our company, authorized to operate by the Italian Ministry of Labor, does not administer personnel, therefore the employment relationship is directly regulated between the client company / firm and our candidate. www.knethr.com BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER -NORTH EUROPE / USA Our customer: Solid and renowned production company in the textile sector flooking to expand their team has commissioned us to recruit a BUSINESS DEVELOPMENT / SALES MANAGER - USA / NORTH EUROPE Hierarchical / functional reporting: Owner Main responsabilities: - Development of new business activities, identification and acquisition of new customers within the reference market (specifically in the cruise sector); - Independent management of the relationship with customers; - Data analysis and monitoring of the target sector. Requirements: Qualification: Diploma or Degree. Specific training in the sector is welcome. Years of experience gained in a similar position: minimum 5/8 years of experience gained in a similar role. Reference sector: cruise, food and beverage, food, textile or related. Language skills: fluent English. Applications without this requirement will not be considered. Good knowledge of Italian would be a plus. Computer skills: Excellent use of PC, Office package, e-mail. Personal skills: excellent communication skills, strongly goal-oriented, flexibility and dynamism. Preferential requirements: knowledge of the structure and of the purchasing department within the cruise sector. Offer: Level of placement and proposed salary: to be assessed on the basis of the profile found: subordinate contract, or collaborator with VAT. The salary will be commensurate with the actual experience gained. The goal is a lasting insertion over time. Workplace: Italy, USA and Northern Europe (mainly). Home based is not necessary in a particular place, but availability for travel (including medium-long term) to the reference markets (mainly USA) is required. Planned insertion date: immediate or compatible with the notice of the selected candidate. The selection is aimed at both sexes of Art. 1 L. 903/77 Maximum confidentiality and personal hearing with all profiles consistent with what is sought is guaranteed. KNET HUMAN RESOURCES SRL: MINISTERIAL AUTHORIZATION FOR AN INDEFINITE TIME Prot. 39/0003074 / MA004.A003
Vista prodotto