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Sell out manager food


Elenco delle migliori vendite sell out manager food

SELL OUT: ALDRICH AMES: THE SPY WHO BROKE THE CIA (ENGLISH EDITION)
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    SELL OUT TO THE MASTER
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      SELL OUT
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        Italia (Tutte le città)
        Il nostro cliente è un’azienda multinazionale presente in oltre 20 paesi, che produce e commercializza prodotti per il settore idro-termo-sanitario. Con una piccola filiale collocata a ovest di Milano, in Italia la struttura sta conoscendo un momento di veloce crescita economica. Una gamma completa di soluzioni di alta qualità e dal design innovativo, l’esperienza ed una lunga tradizione sono la garanzia del marchio che è diffuso ed apprezzato in più di 80 Paesi nel mondo. La risorsa ricercata verrà inserita come Sales Representative all’interno struttura commerciale e, a diretto riporto al Sales Manager Italia, sarà di supporto a tutte le iniziative volte all’incremento del sell out. Più in dettaglio si occuperà di:  Pianificare e gestire una presenza costante sui punti vendita dei propri distributori  Allestire lo stand finalizzato alla promozione dei prodotti all’interno dei punti vendita  Presentare i prodotti e offrire supporto tecnico al cliente finale  Orientare i potenziali clienti all'acquisto del prodotto  Organizzare e gestire campagne promozionali sui punti vendita  Analisi di mercato e analisi della concorrenza, raccolta dei feedback sul prodotto da parte del cliente finale  Individuare i bisogni formativi dei punti vendita al fine di suggerire le soluzioni più appropriate  Gestire la reportistica. Fattori indispensabili per un’ottimale copertura della posizione sono un forte orientamento al cliente ed agli obiettivi, ottima capacità di comunicazione/relazione e di interazione in un team professionale e armonico. Il candidato ideale è una persona dotata di spirito di iniziativa e proattività, autonomia, determinazione ed orientamento all’obiettivo, passione per le vendite e aperto a viaggiare quasi per il 100% del proprio tempo. Sede di lavoro: Lazio o Toscana. Disponibilità ad effettuare frequenti spostamenti sul territorio nazionale (soprattutto nell’area del Centro Italia (Emilia Romagna, Marche, Toscana, Lazio, Campania) ed eventualmente all’estero. Contratto, inquadramento, retribuzione: contratto di apprendistato o a tempo indeterminato più benefits (auto, pc e cellulare). Retribuzione e inquadramento saranno commisurati alle reali capacità ed esperienze del candidato. Requisiti: - Diploma o laurea triennale o specialistica - Patente B - Gradita esperienza anche breve nella vendita o nella promozione di prodotti - Una buona conoscenza della lingua inglese potrebbe essere un plus - Predisposizione e passione per le attività a forte impatto relazionale La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi. Inviare dettagliato curriculum vitae in italiano con autorizzazione al trattamento dei dati personali ex Reg. UE 679/16 al seguente link: https://jobs.futuremanageralliance.com/job/viewAd.php?job_id=48&jobType=sales-representative-in-italy--lazio-roma&companyName=future-manager-recruitment Oppure alla mail: fieldspecialist@futuremanager.it
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        Italia (Tutte le città)
        Il candidato ideale, riportando direttamente all'Area Manager, avrà le seguenti responsabilità:utilizzare le leve di formazione ed affiancamento al fine di migliorare le performance del teamrealizzare azioni indirizzate all'aumento del sell out del punto venditaraggiungere gli obiettivi di fatturato, redditività marginalità e crescita del personale interno al punto venditagestione del conto economico e dei forecastcontrollo sulle attività di stock e programmazione di eventuali azioni correttivemonitorare qualità del servizio di visual merchandising, logistica e politica di pricingOpportunità di crescitaAzienda in forte espansioneIl candidato ideale ha maturato una consolidata esperienza in analoga posizione in realtà operanti nella GDOAzienda multinazionale leader nel settore della GDO SpecializzataOttima opportunità di carriera.
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        Ferrara (Emilia Romagna)
        Gruppo euroconsulenti sezione provinciale di Ferrara, seleziona nell'ambito territoriale di Ferrara per la sede in centro storico di Via Mazzini, un diplomato/a ragioniere anche senza esperienza con disponibili almeno 12 ore a settimana per lavoro part time annuale. Consulente Energetico Ambiente ed Energia per la sede di Ferrara centro storico. Opportunità direzionale e imprenditoriale in un contesto fortemente in crescita. Operiamo per conto di una cooperativa di consumatori leader nel settore della GDO. Descrizione Il candidato ideale, riportando direttamente all'Area Manager, avrà le seguenti responsabilità: utilizzare la formazione messa a disposizione gratuitamente e il trimestre di affiancamento al fine di migliorare le proprie capacità e performance realizzare azioni indirizzate all'aumento del sell out del punto vendita in collaborazione con il coordinatore territoriale area della provincia di Ferrara raggiungere gli obiettivi di soddisfazione, redditività marginalità e crescita personali gestione del portafoglio clienti del punto vendita predisposizione dei preventivi per i prodotti: caldaie, assistenza tecnica, impianti fotovoltaici, modulo riscaldamento infrarossi, batterie di ricambio solare, sistemi di depurazione delle acque, Profilo del Candidato Il candidato ideale è diplomato in ragioneria o ha maturato esperienze in caaf, assicurazioni, e attività di gestione pratiche clienti. Disponibile a lavorare in punti vendita della GDO di Ferrara in centro storico. Colloqui da effettuare il giovedì mattina o pomeriggio nella seconda sede di Ferrara, in via Modena. Si prega di inviare il proprio cv, tramite il portale Per questa sede del centro storico si prediligono persone che abitano e si muovono agevolmente in città.
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        Italia
        WFP seeks candidates of the highest integrity and professionalism who share our humanitarian principles. Selection of staff is made on a competitive basis, and we are committed to promoting diversity and gender balance. ABOUT WFP The United Nations World Food Programme is the world's largest humanitarian agency fighting hunger worldwide. The mission of WFP is to help the world achieve Zero Hunger in our lifetimes. Every day, WFP works worldwide to ensure that no child goes to bed hungry and that the poorest and most vulnerable, particularly women and children, can access the nutritious food they need. ORGANIZATIONAL CONTEXT The position is located in the Office of the Ombudsman and Mediation Services (HQ, Rome, Italy) and reports to the Senior Ombuds Officer and Mediator. Frequent travel to WFP Country and Field Offices is required. JOB PURPOSE This role will provide informal conflict resolution services to all employees, and assist in identifying systemic issues, trends and patterns, and facilitate change at the systemic level (policies, procedures, practices, structures, culture or attitude). KEY ACCOUNTABILITIES (not all-inclusive) - Provide a comprehensive range of ombudsman services to WFP employees while safeguarding and maintaining the principles of the International Ombudsman Association: confidentiality, neutrality, impartiality, informality, and independence. - Explore with employees and managers in confidential one-on-one meetings their options for addressing their workplace concerns - Provide coaching to address their issues autonomously, and guide them to adequate sources of information - When required and deemed appropriate, provide the following ombuds services: mediation, facilitation, shuttle diplomacy or other intervention. - Act as office case manager ensuring accurate and timely logging of all incoming cases, assign cases to Ombuds Officers and liaise with them on background and context; organize quarterly case reviews and visitor surveys. - Conduct regular official visits to WFP regional, country, and sub-offices to provide in-person conflict resolution services to employees, as well as outreach and training. - Work collaboratively with relevant actors in various offices to achieve informal resolution to work related problems raised by the parties. - Follow up with the parties to receive feedback and where needed or requested, to advise on further services or steps. - Contribute to collecting and interpreting data, and to the writing of the OBD annual report. - Contribute to the identification of both systemic issues encountered during informal conflict resolution, and recommendations for addressing them. - Identify lessons learned for feedback into the system through other avenues than the annual report. - Participate, as required, in corporate initiatives under WFP's cultural change process and the Comprehensive Action Plan (CAP); pro-actively contribute to the desired workplace changes; provide relevant input into related corporate policy initiatives and reviews. - Actively work towards the strengthening of the organization's system of internal justice. - Deliver outreach and learning activities on informal resolution and conflict management to support all employees to efficiently utilize services of the office of the Ombudsman and Mediation Services, and to acquire individual capacity to effectively deal with (potential) conflict. - Keep abreast of developments in the field of conflict resolution and within the Organization. - Contribute to developing state-of-the-art and client-oriented Ombudsman, Mediation and Alternative Dispute Resolution practices within OBD. - Take responsibility for an equitable and inclusive workplace which incorporates all dimensions of the WFP diversity and inclusion framework such as but not limited to racial equity, gender equality and disability inclusion. - Perform any other duties or special projects to support OBD in carrying out its functions, as assigned, including research in the field of conflict resolution and contributions to reports. STANDARD MINIMUM QUALIFICATIONS Education: Advanced University degree in social sciences, administration, human resources or other relevant field, or First University degree with additional years of relevant work experience and/or training/courses in alternative dispute resolution or conflict management. Experience: 8 years of relevant progressively responsible experience of which ideally, two years of relevant UN experience and 6 years in the field of international development, civil affairs, ethics, ombudsman, Staff Relations Management, Training or Coaching. Knowledge & Skills: - Conflict Resolution: Demonstrates in-depth knowledge of alternate dispute resolution mechanism, e.g. mediation, reconciliation, restorative practices. Demonstrates professional competence in conflict resolution, seeking fair and equitable solutions to and prevention of employment related problems. Demonstrates ability to creatively respond to problems and to mobilise, empower or enable other actors to respond where necessary. Able to assist in developing a deeper understanding of conflict prevention, conflict management and conflict resolution. - Analysis: Able to analyse a wide range of factors affecting conflict dynamics and to identify systemic issues (with regard to policies, procedures, practices, structure, culture or attitude) and to formulate clear recommendations for addressing those issues in order to facilitate change at the systemic level. - Communication: Able to create a safe setting in which visitors feel comfortable in being able to bring forward issues or concerns by demonstrating advanced listening skills and the ability to establish rapport and gain trust and respect; speaks and writes clearly and effectively tailors language, tone, style, and format to match the audience. - Outreach and Stakeholder Management: Understand the importance of outreach and is able to deliver oral presentation to various audiences; able to diplomatically handle sensitive information and cultivate productive relationships with target audience and stakeholders. Language: International Professional: Fluency (level C) in English language. Intermediate knowledge (level B) of a second official UN language: Arabic, Chinese, French, Russian, Spanish, and/or WFP's working language, Portuguese. TERMS AND CONDITIONS Non-Rotational Nature: mobility is and continues to be a core contractual requirement in WFP. This position is however classified as "non-rotational" which means the incumbent shall not be subject to the regular reassignment process unless the position is reclassified as rotational. WFP offers an attractive compensation and benefits package, including basic salary, post adjustment, relocation entitlement, travel and shipment allowances, 30 days' annual leave, home leave, an education grant for dependent children, pension plan and medical insurance. ________________________________________________________________________ This is how cinfo can support you in the application process for this specific position: - Before you apply for this position: Improve your application documents by registering for a Job Application Support. - When invited to the interview: Prepare for the interview by registering for a Job Application Support. This service is offered free of charge to Swiss nationals. Interested in a career with multilateral institutions? Read more: Working with the United Nations Working with International Financial Institutions For Swiss nationals ____________________________________________________________________________________
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