Solution b2
Elenco delle migliori vendite solution b2

Roma (Lazio)
Expert Solution Engineer Gruppo Sincrono, Holding Company ICT di Consulenza e Formazione che opera sul mercato dal 1993, sta selezionando per un'importante opportunità professionale per un nostro Cliente presente su Roma, un Expert Solution Engineer, l'attività sarà svolta in smart working totale, *il candidato verrà inserito in progetti all’avanguardia e innovativi. RUOLO RICOPERTO: -Expert Solution Engineer COMPETENZE RICHIESTE: -Java -Soap/Rest -Store Procedure REQUISITI LINGUISTICI -Inglese: Livello B2 SENIORITY: +5 anni SEDE DI LAVORO: Roma (SW totale) IMPEGNO: Full Time dal lunedì al venerdì SI OFFRE: Contratto e retribuzione commisurata alla reale esperienza del candidato. La risorsa verrà inserita in un contesto strutturato, all'avanguardia e su un progetto di lunga visibilità. Avvisiamo i gentili candidati che la seguente ricerca ha carattere di urgenza. Se siete interessati a ricevere ulteriori dettagli della richiesta, potete inviare un Curriculum Vitae aggiornato all'indirizzo mail, specificando la posizione per la quale vi candidate (SOAP/RM). L'offerta è rivolta a personale maschile e femminile ai sensi della legge 903/77.7. Inserzionista: Gruppo Sincrono
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Fiano Romano (Lazio)
Java Solution Architect Ac&d Technologies, società di consulenza informatica è alla ricerca per un suo cliente, di un Java Solution Architect con sede di lavoro in presenza a Fiano Romano che svolga i seguenti compiti: • Occuparsi dello studio delle integrazioni con sistemi terze parti, integrazione con le varie piattaforme applicative e ella definizione delle soluzioni software rispetto ai requisiti funzionali • Curare gli aspetti relativi al middleware, macchine virtuali (vm, cpu, ram) necessari per le soluzioni software • Interfacciarsi e/o coordinare il team di sviluppo, business analyst ed il pm per la definizione delle soluzioni software e per supporto alle integrazioni necessarie • Seguire progetti relativi a: soluzioni ecm, progettazione workflow in ambito documentale, portali utente, componenti di front-end e back-end in tecnologia Java Conoscenze Tecniche/Professionali • Esperienza nel ruolo di almeno 3-5 anni • Aver maturato esperienza in contesti di piattaforme J2EE, come architetto o system integrator; • Sviluppare sia front-end che lato back-end in tecnologia Angular / Java • Conoscere i principali elementi della soluzione: Application server Jboss/Tomcat, servizi Rest, Database Postgresql, NoSql (Elasticsearch) • Tecniche di sviluppo con l’utilizzo di tecniche CI/CD ed ALM (Git, Jenkins, Sonarcube, Nexus) • Conoscere gli aspetti relativi al middleware, macchine virtuali (vm, cpu, ram) necessari per le soluzioni software • Ottima conoscenza della lingua inglese scritta/parlata (livello minino B2) • La conoscenza di Alfresco (Ver 5 o superiore) verrà considerata come un plus Sede di lavoro: Fiano Romano. Inserzionista: Ac&d Technologies
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Italia (Tutte le città)
Ac&d Technologies, società di consulenza informatica è alla ricerca per un suo cliente, di un Java Solution Architect con sede di lavoro in presenza a Fiano Romano che svolga i seguenti compiti: •Occuparsi dello studio delle integrazioni con sistemi terze parti, integrazione con le varie piattaforme applicative e ella definizione delle soluzioni software rispetto ai requisiti funzionali •Curare gli aspetti relativi al middleware, macchine virtuali (vm, cpu, ram) necessari per le soluzioni software •Interfacciarsi e/o coordinare il team di sviluppo, business analyst ed il pm per la definizione delle soluzioni software e per supporto alle integrazioni necessarie •Seguire progetti relativi a: soluzioni ecm, progettazione workflow in ambito documentale, portali utente, componenti di front-end e back-end in tecnologia Java Conoscenze Tecniche/Professionali •Esperienza nel ruolo di almeno 3-5 anni •Aver maturato esperienza in contesti di piattaforme J2EE, come architetto o system integrator; •Sviluppare sia front-end che lato back-end in tecnologia Angular / Java •Conoscere i principali elementi della soluzione: Application server Jboss/Tomcat, servizi Rest, Database Postgresql, NoSql (Elasticsearch) •Tecniche di sviluppo con l’utilizzo di tecniche CI/CD ed ALM (Git, Jenkins, Sonarcube, Nexus) •Conoscere gli aspetti relativi al middleware, macchine virtuali (vm, cpu, ram) necessari per le soluzioni software •Ottima conoscenza della lingua inglese scritta/parlata (livello minino B2) •La conoscenza di Alfresco (Ver 5 o superiore) verrà considerata come un plus Sede di lavoro: Fiano Romano
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Italia (Tutte le città)
Main Responsibilities:Analysis and design of enterprise applications solutions;Provide solid knowledge and skill about integration of applications; Liaise with business analysts and business leads to ensure the solution design meets requirements;Liaise with client Technical Teams to understand how solution fits into wider client Technical Landscape;Write and develop technical design specifications and solution documents;Ensure that developed or modified application components are aligned with the business, architecture and solution performance goals;Guide and support team members in defining structured practices in both the development and release phases;Promote and adopt the use of best practices and new methodologies;Technical point of contact for client architects;Escalation point for technical questions;Oversight of technical approach;Responsibility for overall project technical delivery;Technical feasibility support during pre-sales phases. International Hi Tech OrganisationFast Career ProgressionThe Ideal Candidate:A self-starter with an ability to work with deadlines in a fast-paced environment;Experience with Java (or other OOP), HTML, SQL or Oracle technologies are required;Understanding of system integration, web services, etc;Excellent written and oral communications skills;Strong analytical skills;Experience in all aspects of software project life cycles from requirements gathering, through design, development and implementation;Experience with Agile development methodologies is preferable;Experience with Atlassian tool suite (Jira, Confluence) is a plus;Ability to work on own initiative and as part of a team;Experience with AWS cloud native applications using Elasticsearch, Lambdas, CloudFront, ELB, Route53, RDS, etc. across multiple regions is a plus.;B2 (upper intermediate) English level is mandatory;Spanish or Portuguese is a plus. EDUCATION:Bachelor's Degree in Computer Science, Information Systems or the equivalent combination of education, training, or work experience. International Leading Organisation in customer communication management (CCM) solutions. They support the customer experience with innovative technologies to ensure the best client engagement.Great Career Opportunity.Salario da 35.000 /anno a 42.000 /anno
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Milano (Lombardia)
VmWay Srl, società che offre servizi strutturati nell’ambito ICT, ricerca System Engineer specializzato su sistemi Linux per un progetto in ambito Banking presso un cliente a Milano. La risorsa avrà il compito di supportare a 360 ° i servizi Corporate e l'ambiente EUC su diverse tecnologie, partecipare a progetti internazionali e dare supporto nelle scelte tecnologiche. Competenze richieste: • S.O: Linux Red Hat, CentOS • Capacità di Troubleshooting • Capacità di seguire progetti in autonomia • Piattaforma di virtualizzazione: VMware • Automation: Ansible • Container: Openshift, OKD • Cloud: AWS • Capacità di solution design • Livello intermedio (B2) di conoscenza della lingua inglese, scritto e parlato È richiesta disponibilità a svolgere reperibilità 1 settimana al mese e a coprire turni di 8 ore su fascia oraria 8-20. Sono richieste buone doti comunicative e buone capacità di problem solving. Sede di lavoro: Milano, inizio in smartworking, successivamente verrà richiesta la presenza in sede 2 giorni a settimana Orario di lavoro: full time lunedì – venerdì, su turni di 8 ore su fascia oraria 8-20 Inviare il proprio CV in formato word ed Europeo. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia (Tutte le città)
Atmen è una società di consulenza risorse umane – ricerca e selezione, formazione, coaching – che segue e promuove la filosofia del Good Work: l’incontro tra eccellenza etica ed engagement sul lavoro. Per conto di prestigiosa azienda leader in ambito BPO, siamo alla ricerca di un/a JAVA SOLUTION ARCHITECT con 3/5 anni di esperienza All'interno Della Direzione Sistemi Informativi, Si Occuperà Di: - integrazioni con sistemi terzi e con le varie piattaforme applicative - curare gli aspetti relativi al middleware / macchine virtuali (vm, cpu, ram) - definire le soluzioni software rispetto ai requisiti funzionali insieme al team di sviluppo, ai business analyst e il Project Manager - implemetare e seguire progetti relativi a soluzioni ecm, workflow, gestione ambito documentale, etc. Competenze Richieste: - Esperienza maturata nel ruolo di almeno 3-5 anni - Esperienza d’architetto o sysetem integratori su piattaforme J2EE - Capacità di sviluppo front-end e back-end in tecnologia Angular / Java - Conoscenza di Application Server Jboss / Tomcat / Servizi Reset / Database Postgresql / NoSql (Elasticsearch) - Sviluppo con l’utilizzo di tecniche CI/CD e ALM (Git, Jenkins, Sonarcube, Nexus) - Conoscenza di aspetti middleware, macchine virtuali (vm, cpu, ram) - La conoscenza della lingua inglese scritta/parlata (livello minimo B2) è un plus - La conoscenza di Alfresco (Ver 5 o superiore) è un plus Inserimento a tempo indeterminato, retribuzione commisurata alle effettive capacità ed esperienza, in grado di soddisfare le migliori candidature. Sede di lavoro: Roma La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi. Si prega di leggere l’informativa sulla privacy prima di rispondere al presente annuncio inviando il proprio CV. Atmen S.r.l. Viale dell’Umanesimo 315 – 00144 Roma, Aut. Def. Min. Lav. Prot. 13/I/0016361 del 9/12/2009
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Job description For an important partner in the cosmetics industry, L’Oréal Group, we are looking for brilliant resources to be included as Customer Service employees. The ideal candidate has a strong orientation towards the achievement of objectives, excellent interpersonal skills and shows a propensity to manage telephone contact. Responsibilities Main activities: Management of consumer requests relating to Information and Complaints through different channels (i.e. live chat, phone, emails, webforms, Social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner. Requirements Must have • Excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction • Customer orientation, problem solving skills, teamwork • Native language skills in English or at least C1 level knowledge • Italian knowledge at least B2 (written, spoken and read) • Good IT skills - required competence and speed in the use of tools to report interactions • Availability to work on shifts Nice to have • Prior experience in Cosmetics and Luxury sector is preferential • Knowledge and experience with digital and social media • Previous experience in Customer Service What we offer Our offer: • Competitive salary and benefits • Flexible shift system • Stable multinational company with interaction between different nationalities and cultures and the possibility of internal growth • Modern and positive work environment • Excellent public transport connections • An international environment employing people from different nationalities and cultures If you like to be part of this great journey and growing opportunities, please join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore you careers possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand L’Oréal Group! Welcome to Majorel! We are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe. Our diverse #OneTeam designs and delivers flexible solutions in 70 different languages that make a difference to the customers of many of the world’s most respected brands. Creativity, Excellence and Respect, our fundamental values, drive everything we do. Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals. Are you also #DrivenToGoFurther? Join us now! Equal opportunities At Majorel we are committed to equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities. We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking
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Italia (Tutte le città)
Descrizione DESCRIPTION Majorel is now Teleperformance. Together, we can further refine our digital service offerings to help the world's leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future. A core Teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter. We believe that it's the people who make both companies genuinely exceptional and the combined organization will offer significant career development opportunities all around the world. Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? We're glad to meet you. Apply today! For an important partner in the cosmetics industry, L'Oréal Group, we are looking for brilliant resources to be included as Customer Service employees. The ideal candidate has a strong orientation towards the achievement of objectives, excellent interpersonal skills and shows a propensity to manage telephone contact. Responsibilities Management of consumer requests relating to Information and Complaints through different channels (i.e. live chat, phone, emails, webforms, Social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner. Requirements Must have * Excellent communication skills, empathy b'&' high focus on customer satisfaction * Customer orientation, problem solving skills, teamwork * Native language skills in French or at least C1 level knowledge * English at least B2 (written, spoken and read) * Good IT skills - required competence and speed in the use of tools to report interactions * Availability to work on shifts Nice to have * Prior experience in Cosmetics and Luxury sector is preferential * Knowledge and experience with digital and social media * Previous experience in Customer Service What we offer * Competitive salary and benefits * Flexible shift system * Stable multinational company with an international and diverse environment * Possibility of internal growth * Work/live in Milan, one of the world fashion cities and gateway to one of the most beautiful countries in the world * Convenient work location with excellent public transport connections * Remote working according to project needs; it is mandatory to be within 100 km from our office in Milan while working from home * Feel Good Program to create a better work environment for our people and focus on their wellbeing and engagement If you like to be part of this great journey and growing opportunities, please join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore you career possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand L'Oréal Group! Equal opportunities At Majorel we are committed to equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities. We guarantee compliance with preven
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